掃呢頁CODE去手機

2024年5月30日 星期四

前TVB綠葉曾嘆出糧少唔夠生活要借錢 公開當年人工︰真係1000蚊 #TVB

現年46歲的前TVB藝人羅天池在2015年離巢後,近年專注武術發展。羅天池2001年大學畢業後就加入TVB,出道作是《皆大歡喜》,兩年後才報讀藝員訓練 ...




現年46歲的前TVB藝人羅天池在2015年離巢後,近年專注武術發展。羅天池2001年大學畢業後就加入TVB,出道作是《皆大歡喜》,兩年後才報讀藝員訓練班,早期飾演的角色都是閒角,其後他參演了多部處境劇,包括《畢打自己人》、《天天天晴》等,當中在《愛.回家》中飾演的「黃茂登」學歷不高但為人有義氣,深得觀眾歡心。近年羅天池不時拍片大談過往拍劇的點滴,日前他就拍片公開自己當年在TVB的人工:「看到最後才知道,TVB演員的真實收入真相在這裏!」

羅天池在片中透露:「我啱啱入TVB,第一個月人工係1000蚊,你冇聽錯,真係1000蚊!點解呢,因為嗰陣時我哋讀訓練班,頭三個月每個月就係得1000蚊嘅啫。跟住我哋上課啦,學點樣演戲啦,跟住第四個月我哋就開始做實習,開始做『茄喱啡』,我哋要演繹好多唔同嘅角色啦,之後我哋冇問題,導師覺得你可以,行為良好,冇早退冇遲到,就會合格,合格之後呢你就會得到TVB合約一份,跟住呢你就會每個月人工係6000蚊,咁你覺得呢6000蚊喺香港夠唔夠使呢?」

羅天池曾坦言TVB的人工並不夠他生活:「嗰段時間出糧出好少,非常少都係出底薪,冇晒錢,我揸電單車都唔知點出門,真係1蚊都冇,我唔係講笑真係1蚊都冇嗰種狀態。」他更自爆曾因冇錢交隧道費直接衝過收費站:「一衝出去就嘟嘟聲,唯有衝到過去問Candy(張雪芹),佢借咗200蚊畀我。拍完幾場戲,我就返去交返啲錢。嗰幾蚊雞,冇就係冇。」羅天池曾開過酒吧和製作公司,但均失敗收場,令他陷入低潮:「真係低谷到會畀人追債,會好頭痕點樣撲水,亦都有朋友決裂好多嘢發生。」不過精通搏擊、空手道、泰拳等的羅天池,近年已轉型做動作導演,曾為多部電影擔任武指,包括黃子華投資兼自編自導自演的賀歲片《乜代宗師》、ViuTV劇集《詭探》等等。

已轉型。(IG@lawtinchi)


已轉型。(IG@lawtinchi)


好打得!(IG/@lawtinchi)


好打得!(IG/@lawtinchi)


好打得!(IG/@lawtinchi)


成功返內地發展!(IG/@lawtinchi)


成功返內地發展!(IG/@lawtinchi)


超多工作!(IG/@lawtinchi)


收入增加!(IG/@lawtinchi)


收入增加!(IG/@lawtinchi)


周圍走!(IG/@lawtinchi)


周圍走!(IG/@lawtinchi)


周圍走!(IG/@lawtinchi)


令人羨慕!(IG/@lawtinchi)


令人羨慕!(IG/@lawtinchi)


令人羨慕!(IG/@lawtinchi)


令人羨慕!(IG/@lawtinchi)


子華2007年返TVB拍攝劇集《奸人堅》,羅天池(左二)便飾演其手下,從而得知他有習武,今次除了有份參與演出外更身兼武術指導。在首映大合照時,子華更特意安排他站在身邊。(陳順禎 攝)


羅天池識打泰拳可能好多人都知,但係佢識巴西柔術,你又知唔知?(微博圖片)


練武最擔心都係會受傷,難得太太咁支持自己,羅天池當然開心。(微博圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!