掃呢頁CODE去手機

2024年5月30日 星期四

郭晉安:郭晉安離婚後首公開露面 親解轉讓股份避分身家揣測 #郭晉安

3屆「視帝」郭晉安與歐倩怡月初在社交網驚爆結束18年婚姻,透露早於兩年前已經分居,最終決定離婚。公佈消息後一直未有露面的安仔今日於將軍澳電視城為新劇《 ...






3屆「視帝」郭晉安與歐倩怡月初在社交網驚爆結束18年婚姻,透露早於兩年前已經分居,最終決定離婚。公佈消息後一直未有露面的安仔今日於將軍澳電視城為新劇《金式森林》進行造型暨 拜神儀式。安仔繼《回歸》時隔兩年後再拍劇,問到是否因要處理屋企事、離婚問題?他說:「呢啲係我哋兩個人之間嘅事,都知道大家好關心,係因為兩方都需要有自己嘅進程。(和平分開?)和平㗎,大家傾好晒,大家知道對方嘅嘢、Cindy都明白、仔女都明白。(仔女有冇唔開心?)冇,依家我同小朋友都一齊住,大家相處好開心,嚟緊8月我會陪大仔去英國讀書開學。(離婚影響工作心情?)冇嘢,因為都已經係兩年前嘅事,都過咗去兩年,大家生活得好好,各自有有自己生活。(離婚牽涉第三者?)唔會,人哋猜測嘅嘢唔好理咁多,呢啲係我哋私人事。」


另外,有指他代言的保健品公司近日申請上市,從申請文件顯示,郭晉安除了是代言人,更是創辦人之一,2000年與胞姐郭致因創立該公司,而他在2022年3月23日,將該公司旗下的兩間子公司的股份全部轉讓予姐姐,正好與歐倩怡分居的時間線脗合,令外界揣測避離婚分身家,對此他表示:「呢啲嘢我同Cindy已經溝通好,大家都知道咩事,所以唔需要去揣測。(贍養費有否爭拗?)我哋兩個知道,其實有咩都係我哋兩個去溝通,大家唔使擔心,不如大家擔心我咁耐冇拍劇會唔會緊張,因戲裏面我有3個好大個嘅仔。」劇中莊子璇飾演他的女兒,安仔笑言好似感到自己的女兒也大得很快,又感謝一班「仔女」見面便已經叫他Daddy。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!