掃呢頁CODE去手機

2024年5月30日 星期四

馮盈盈:馮盈盈「淑女坐姿」遭林秀怡譏笑 本尊:嗰刻唔覺得係 #林秀怡 #馮盈盈

藝人馮盈盈今日(30日)出席美食廣場活動,她身穿低胸碎花裙上陣,期間示範拉茶,似1模似樣。盈盈下月30歲生日,她稱無意大搞慶祝活動:「我想盡量低調,簡 ...






藝人馮盈盈今日(30日)出席美食廣場活動,她身穿低胸碎花裙上陣,期間示範拉茶,似1模似樣。盈盈下月30歲生日,她稱無意大搞慶祝活動:「我想盡量低調,簡單細搞,同家人或者熟朋友食飯慶祝,因為去到30歲生日想有啲特殊意義,留畀自己同家人。(你向來好重視儀式感?)有生日蛋糕就可以。同埋生日可以畀自己放縱食,我近期好勤力運動同食得好清淡。(踏入3字頭有咩目標?搵個好男人?)我未來兩年都唔拍拖,唔要男人,要講到2026年。(戒色?)因為要注專工作,一日得24小時,好難感情同其他方面同步進行。」


另外,提到近日盈盈現身節目《流行都市》時全程以淑女坐姿示人,遭主持人林秀怡譏笑及模仿坐姿,她指跟對方合作過,大家相熟:「嗰刻唔覺得佢係嘲笑嘅意思,唔係大家所想,只係正常朋友咁傾偈。(咁你依家係咪轉型?)可能啲人覺得我唔同咗,但我唔係刻意轉型,依家工作上自在同自信咗,初入行做綜藝節目好緊張,好想去投入,表現得活潑同熱鬧啲,依家畀鬆弛一面大家睇。(覺得秀怡扮得似唔似你?)搵日同佢合作再試吓,或者下次我扮佢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!