掃呢頁CODE去手機

2024年6月20日 星期四

AK@MIRROR瘦骨嶙峋令粉絲心疼 曾懷疑患上厭食症排住做唔食嘢 #MIRROR

男團MIRROR成員江𤒹生(AK)上月公布將在7月29日舉辦個人演唱會《TheGameOfLife》,未知是否因為早前日程過於繁忙,AK明顯比之前消瘦 ...




男團MIRROR成員江𤒹生(AK)上月公布將在7月29日舉辦個人演唱會《TheGameOfLife》,未知是否因為早前日程過於繁忙,AK明顯比之前消瘦,他當時在記者會上也預告今次會是「跳得最多舞嘅一次 」,代表體力消耗比較大。不少生粉都擔心AK身體會吃不消,因為自演唱會後,他的身形一次比一次瘦削。

AK早前也有在社交頻道表示知道大家都很擔心他的身體,他亦有回覆生粉:「知道,我會盡力食多啲嘢。」、「我早排懷疑有少少厭食症,但我會慢慢調理返,放心」、「我知大家都好擔心我瘦咗咁多,但真係食唔到嘢一排,成日食好少。我就係覺得冇時間做嘢,唔想浪費時間食嘢,慢慢就變到唔想食,嚟緊會慢慢調理下,盡量食返多啲。」

今日(19日)AK於社交平台分享與侄兒在家玩耍的短片,片中可以見到AK瘦骨嶙峋,像「皮包骨」一樣,令到不少生粉都心疼他是否厭食症未好。一班生粉都留言表示要「捐磅數」給他,更有生粉留言說羨慕他的「腰」:「條腰幼過我」、「好想擁有老闆條腰的尺寸」、「老闆你咁瘦得唔得架」、「見到佢咁瘦有少少擔心」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!