掃呢頁CODE去手機

2024年6月2日 星期日

九龍城寨|四子出活動粉絲企滿三層 伍允龍隔空回應舊愛鍾嘉欣 #伍允龍 #城寨 #城寨英雄 #鍾嘉欣

《九龍城寨之圍城》票房衝破九千萬,四位主角林峯、伍允龍、劉俊謙、胡子彤齊齊現身商場,出席粉絲見面會,場面墟冚。4子接受訪問時,胡子彤再一次提到無諗過人 ...




《九龍城寨之圍城》票房衝破九千萬,四位主角林峯、伍允龍、劉俊謙、胡子彤齊齊現身商場,出席粉絲見面會,場面墟冚。

4子接受訪問時,胡子彤再一次提到無諗過人生可以有見面會,除咗開心,都係開心。「開心係因為透露電影令大家鍾意我哋,而唔係單獨一個人,呢個經驗係好寶貴。」對於被讚係「小可愛」,胡子彤亦欣然接受,仲話要好好享受每個時刻,亦可以試走可愛路線。

見到粉絲企滿商場三層,伍允龍都忍唔住問林峯到底佢哋拍咗部咩作品,以為自己走偶像路線。問到有無興趣加入Kowloon Four,伍允龍話可考慮跳《Monica》,但之後又改口話等電影公司安排,似乎怕要開金口。

劉俊謙因電影而加倍斬獲大批劉太,女朋友蔡思韵早前出席活動時,大方送上祝福,十分好笑。劉俊謙笑指女友大愛。「我好榮幸有個咁嘅女朋友,今日我都聽到好多人叫Tony (胡子彤英文名),我以為朝偉嚟咗。」

電影將開始開拍前傳,鍾嘉欣日前開口自薦,伍允龍反問傳媒:「佢有咁講?」林峯在旁表示嘅想睇二人對打。對於被舊愛讚係筍盤,伍允龍就只係簡單表示多謝,問到擇偶條件,佢就話:「最緊要有愛心,鍾意我,最好就係靚啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!