掃呢頁CODE去手機

2024年6月2日 星期日

葉振棠自言生涯靠幸運 獲顧嘉煇度聲訂造《忘盡心中情》有段故 #顧嘉煇

一首《戲劇人生》令葉振棠從夜總會band仔,變成當年樂壇炙手可熱的樂壇歌星,人生亦猶如歌名一樣,就此改變。棠哥接受《香港01》訪問時,透露去年經歷兩次 ...






一首《戲劇人生》令葉振棠從夜總會band仔,變成當年樂壇炙手可熱的樂壇歌星,人生亦猶如歌名一樣,就此改變。棠哥接受《香港01》訪問時,透露去年經歷兩次大病後,頓時感覺人生變幻無常,希望趁體力還未衰退前,能夠在紅館唱歌給歌迷聽,但坦言壓力亦比過往大:「其實最大問題就係記歌詞,大家都知道我對眼視力好差,提詞器幫我唔到,所以全部我都要記晒入腦,唯有勤力啲囉,所以今次做紅館比起做文化中心、大會堂個勤力度要多10倍 。」

入行超過半世紀,原來棠哥當初根本沒想過做歌手,在澳門畢業後來港只為求一份穩定的寫字樓工,亦曾投考警察,可惜由於視力問題,一直都未能找到工作。一次街頭偶遇老朋友,為搵啖飯食而到夜場及夜總會擔任bass手,其後更簽約到百代唱片旗下,能夠踏入樂壇及創出高峰,棠哥認為運氣都好緊要:「覺得自己幾幸運,當時70年代所join嘅樂隊 碰到好多音樂造詣好高嘅人,好彩我個人好接受意見,邊度唔好就改。」

唱盡無數金曲,提到那些歌曲對自己別具意義,棠哥坦言必定是讓自己奪得人生首個歌曲獎的《戲劇人生》及《忘盡心中情》。棠哥指《戲劇人生》這首歌,確實有個小故事,更感謝已故黎小田先生選中自己唱《浮生六劫》的主題曲:「當年麗的電視興搵外面嘅歌手唱主題曲,而劇中的男女主角就會唱插曲,但係我唱咗主題曲唔係好耐之後,小田兄話『首插曲畀埋你唱』。插曲本來就係女主角(梁淑莊)唱,錄咗出嚟可能小田兄覺得效果未達到佢要求,好難怪,因為佢地(演員)做戲叻,未必唱歌係佢地強項,所以插曲畀我唱埋,就係呢首《戲劇人生》第一首能夠攞獎嘅廣東歌。」

至於談到唱到街知巷聞的《忘盡心中情》,棠歌透露當年大家都知道,如果可以在麗的電視亮相的話,即那位歌手的歌已經入屋,故唱片公司都會將歌手轉移去簽無綫電視,因為無綫出唱片的渠道比較多:「當年麗的冇乜綜藝節目,無綫就唔同,有《歡樂今宵》、《K-100》、《勁歌金曲》,如果出唱片會有好多節目同你宣傳,所以唱片公司就將我地掟咗過無綫。」亦速成了與顧嘉煇的合作:「我記得我第一首可以唱到煇哥作品就係嗰套《戲班小子》,後來1982年嗰年真係覺得自己行運,煇哥同我講同我度聲訂造一首歌,當年就錄咗周潤發同劉德華合演嗰套《蘇乞兒》主題曲《忘盡心中情》。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!