掃呢頁CODE去手機

2024年6月2日 星期日

馬國明:視帝合唱馬國明唔敢叫湯洛雯聽 陳展鵬笑老婆貪佢錢 #湯洛雯 #陳展鵬 #馬國明

。四大視帝陳豪(Mo)、馬國明、譚俊彥(Shaun)及陳展鵬昨晚(1日)在籌款節目《萬眾同心公益金》上大展歌喉,展鵬獨唱《後悔萬年》外,4人又合唱《紅 ...






四大視帝陳豪(Mo)、馬國明、譚俊彥(Shaun)及陳展鵬昨晚(1日)在籌款節目《萬眾同心公益金》上大展歌喉,展鵬獨唱《後悔萬年》外,4人又合唱《紅日》。4人受訪時表示今次是他們首次合唱,被指可組成新男團,Shaun笑言:「我哋係演員好聲音。(練咗幾耐?)除咗綵排,我哋各自有喺屋企練習,我練咗兩個星期。」合唱時不時把咪高峰放下的馬國明聞言即說:「公司早幾日先同我講,我唔係好熟首歌,我真係唔掂,連記歌詞都記唔到。」展鵬與Shaun被誇是唱歌擔當,馬國明自嘲是和唱擔當,Mo笑謂:「咁我係舞蹈擔當。」問到有否叫小朋友在家中收看,他說差點忘記,幸得Shaun提醒,馬國明則大唱反調:「我叫太太唔好睇,跳過呢part,但錢係可以照捐。驚佢睇完到時冇晒形象。」


提到父親節,馬國明稱雖未有子女,但也要跟父親及外父慶祝,問到是否要送厚禮,Mo即時向對方提議:「唱歌加跳舞。」令眾人爆笑!而Mo自言剛拍完劇,可以好好跟小朋友慶祝父親節兼過暑假。


另外,近日有網民在社交網上載跟展鵬與太太單文柔的合照,由於相中單文柔手持名牌袋,有網民竟留言指太太有貪錢一面,展鵬對此以高EQ回應:「佢嫁得畀我就一定係貪我錢我家底好豐厚,你哋可以上網睇吓。(下次唔好送咁貴重嘅嘢畀太太?)禮多人不怪。」馬國明笑指除了家底,應該是貪展鵬靚仔又好演技,力撐對方。


而《中年好聲音2》亞軍譚輝智的頭號粉絲狄波拉(拉姑)現身觀眾席撐表演嘉賓之一的譚輝智場,並捐出50萬,拉姑又與4位視帝做接線生,Shaun指母親跟拉姑是好朋友,自己已很久沒見對方,見到拉姑身體健康,為她大感開心。


藝人吳業坤亦有出席並獻唱新歌《幼馴染》,他透露剛由佛山拍攝劇集《刑偵12》(暫名)回來,講到在新劇的角色,他表示:「個故事好新穎,我都有啲動作戲,個角色係我從來未演過,同我本人嘅性格好有反差。」見他未有戴上招牌眼鏡示人,他稱主要為配合新歌MV的造型,笑言:「網民覺得幾好睇,而且我都難再偽毒落去,要交捧畀下一個,自己都要慢慢變吓形象,令太太開心啲,畀佢覺得老公原來都好靚仔。(太太鍾意你戴眼鏡定唔戴眼鏡?)其實佢鍾意我戴眼鏡多啲,覺得我Cute啲,佢好少見我工作嘅樣。(佢有冇睇過你眼鏡片起霧嘅經典片段?)佢睇過,但佢唔明。」他笑言希望能再次因為獲獎喜極而泣令鏡片起霧,重現經典:「我今年都好努力,出咗3首歌,盡量做到拍劇同唱歌平衡。」


另外,提到太太早前接到首個廣告,吳業坤大讚太太好叻:「佢唔需要我畀意見,佢仲快過我登上電車車身廣告。(紅過你?)係就好,我可以休息一下,希望大家多多支持我哋。(介唔介意一齊合作?)如果有合適嘅廣告,我唔介意。不過暫時想工作同生活分開啲,尤其係太太想獨立啲,唔想係吳業坤太太身份去工作。」問到太太的歌藝如何?他指對方曾做過偶像:「佢唔係唱歌擔當,但好有風格,聽佢唱卡拉OK好得意。」


此外,對於好友王灝兒(JW)最近宣布與男友分手,問到吳業坤可有慰問對方?他坦言:「之前同佢一齊去美國做騷,唔覺得佢有任何異樣,大家好專心工作,平時都好少問佢私事,佢嘅個人事情我唔評論。(會唔會做啲嘢氹佢開心?)我唔知佢需唔需要,佢係個好樂觀嘅人,而且佢好多工作,之前佢又有音樂劇,想信佢都冇時間去諗其他嘢,呢段時間畀佢好好去經歷自己嘅人生。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!