掃呢頁CODE去手機

2024年7月6日 星期六

香港小姐2024|佳麗爆退選潮佳指合約太苛刻 朱智賢:有得必有失 #朱智賢

《2024香港小姐競選》日前完成第二輪面試,不過因為「魔鬼合約」太苛刻,引爆佳麗退選潮,而其中退選的王艷就用「Strict」來形容港姐的合約:「來之前 ...




《2024香港小姐競選》日前完成第二輪面試,不過因為「魔鬼合約」太苛刻,引爆佳麗退選潮,而其中退選的王艷就用「Strict」來形容港姐的合約:「來之前就已做好心理準備可能會面臨簽合約,但是沒有想到會這麼strict(嚴苛)。原來我還是抱有幻想打工和比賽能不能兼顧。」另一佳麗Caroline也在爆料指自己的退選原因:「真的沒辦法簽」、「不敢簽合約」。

朱智賢(朱朱)昨日(5/7)現身中環出席時裝騷,就件事接受《香港01》訪問時說:「咁我就覺得選美其間簽合約又正常嘅,始終香港小姐有佢嘅特定形象,而我又覺得俾一啲入選嘅佳麗知,我又覺得係需要嘅。可能係行為方面有約束,又或者唔好亂咁擺啲片上網及亂講嘢,因為始終佢哋都係素人,好多嘢都唔清楚,變咗有份合約就可以話到俾佢哋知。(有指唔俾做直播拍及廣告?)想當年我哋未有呢樣嘢,冇直播拍片。變咗當年我係冇去諗,而且嗰陣時我又唔係KOL。就算當時係有,對我嚟講又冇咩特別嘅影響。不過我就覺得要取捨嘅,有時係有得必有失嘅,例如你想要某一樣嘢,就可能要放棄某樣嘢,咁所以好睇個人。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!