掃呢頁CODE去手機

2024年7月6日 星期六

黃婧靈(波波、前名:黃凱儀):波波踩單車走光「露紅底」:係泳褲嚟嘅! #波波 #黃凱儀 #黃婧靈

無綫奧運之星及奧運主持何沛珈、鄭衍峰、陳懿德、顏米羔、陳俞霏、陸浩明、黃婧靈(波波)、梁允瑜、李芷晴和余思霆,出席今日(6日)的《全城迎奧運》活動。熱 ...






無綫奧運之星及奧運主持何沛珈、鄭衍峰、陳懿德、顏米羔、陳俞霏、陸浩明、黃婧靈(波波)、梁允瑜、李芷晴和余思霆,出席今日(6日)的《全城迎奧運》活動。熱褲上陣的波波在玩踏單車遊戲時走光,露出紅色「底褲」,再玩呼拉圈時,跟何沛珈及陳懿德等堅持到遊戲結束,腰力過人。


波波受訪時強調露出的是打底褲:「係紅色泳褲嚟嘅。(着泳褲唔熱咩?)知要做運動,所以濕晒先着泳褲,但下次唔着,因真係好熱。」


談到她日前在社交網晒一件頭泳衣,被網民笑似阿婆泳衣,且是水桶身材似會行走的「麵包」,她大方謂有留意網民評語,明白做藝人要Keep Fit,所以會努力做運動減肥,又謂沒有為評語而傷心,還豁達說:「我個名叫波波,所以要有啲肉地,不過會減下半身。」


問到最愛的奧運項目,她說:「格劍,即係劍擊。」自爆連「香港劍神」張家朗亦有追蹤其社交網:「我哋有互相Follow,可唔可以幫我問吓佢對我個『麵包』造型有咩意見,我下次着呢件泳衣同佢打氣,因為有生命力,不過係講笑啫。」


在旁的余思霆指波波側面睇尚有線條,不過問到兩人相比下,是否她較瘦,她則一度語塞,場面搞笑,又自貶謂:「我都有肥嘅地方。」早前她拍攝節目時以泳裝上陣,但有指她上載在社交網的泳裝相加了Tee恤,她反駁:「有啲冇Tee㗎!(會唔會有超性感泳裝?)睇反應啦,依家都冇反應,所以未影呀!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!