掃呢頁CODE去手機

2024年7月6日 星期六

樂易玲「忘本論」掀風雨 詹天文籲勿亂猜測:佢冇對住Gigi講 #樂易玲 #詹天文

「聲夢小花」詹天文(Windy)和鍾柔美(Yumi)早前出席了《音樂出沒Let’splaytogether》的演唱會加場發布會,獲無綫高層樂易玲到場支 ...




「聲夢小花」詹天文(Windy)和鍾柔美(Yumi)早前出席了《音樂出沒 Let’s play together》的演唱會加場發布會,獲無綫高層樂易玲到場支持,並在致辭時語重心長籲三小花「不要忘本」,被指疑似暗寸近期盛傳離巢的炎明熹,「忘本論」惹起全城熱議。

昨日(5/7)Windy現身中環出席時裝騷活動就樂小姐「忘本論」解畫,接受《香港01》訪問時說:「其實當時聽到樂小姐咁講,我係冇諗過咁多嘢,反而覺得係一個正常嘢,就係不論做咩嘢就係唔好忘本,同埋唔好忘記個初心。我覺得樂小姐係用正常嘅語氣講出嚟,我係冇諗太多嘢。(樂小姐講完忘本論你敢唔敢離巢?)又唔好咁講,因為合約我仲有一段時間,如果到時真係有一啲原因,需要去做其他嘢嘅時候,我就覺得不忘初心同感恩嘅心,一定要長存落去。唔好因為離開咗間公司而唔去感恩一個俾機會你嘅人囉,咁所以我係唔會忘記一開始佢哋畀我嘅嘢。(忘本論為Gigi造成壓力唔敢離巢?)我覺得樂小姐只係純粹講咗呢幾句說話,佢係冇對住Gigi講,咁所以我就覺係大家自己喺度猜測。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!