掃呢頁CODE去手機

2024年7月6日 星期六

絲打圍爐︱謝霆鋒親身上陣拍動作戲 勁危險:嘢撞埋嚟係會死 #謝霆鋒

謝霆鋒、衛詩雅和關智斌昨晚(5/7)現身網上節目《絲打圍爐》與主持人楊詩敏(蝦頭)和練美娟(娟姐)大談新電影《海關戰線》拍攝點滴。關智斌透露這次電影由 ...




謝霆鋒、衛詩雅和關智斌昨晚(5/7)現身網上節目《絲打圍爐》與主持人楊詩敏(蝦頭)和練美娟(娟姐)大談新電影《海關戰線》拍攝點滴。關智斌透露這次電影由謝霆鋒擔任動作指導,他表示:「好彩平時有做啲運動,因為霆鋒做動作指導,好多我哋真係硬橋硬馬做,平時我哋睇嗰啲嘢好似好簡單,例如爬上船,其實要用好多核心肌群嚟發力。」他憶述最難忘的一幕:「啲槍聲好似係你耳仔側邊咁樣。」

衛詩雅自爆拍攝趣事

衛詩雅透露拍攝最深刻難忘的一幕是掟手榴彈,她說:「我好深刻拍嘅時候,大概件事係會掟個手榴彈過嚟,跟住我會嗌就匿埋。我又唔識手榴彈英文叫咩,係咪叫Grenade。佢本身叫我嗌Grenade,拍完嗰個take我都唔係明點解,跟住我就問佢哋關嗰個Grenade咩事,我以為係個人,我就問點解要救Grenade,佢係邊個?佢哋話原來Grenade係一個手榴彈,我真係覺得我唔係好適合拍呢啲!」

謝霆鋒堅持親身上陣拍動作戲

被問到拍攝最困難的地方,謝霆鋒說:「最難係要分身,好多時我做緊動作,又分唔到身同其他演員一齊去分享,其實因為危險,頭先講爆破嗰啲,我堅持我哋今次炸嘅,撞嘅啲船有咁重,每一個貨櫃起碼7000幾磅起,我哋係用真嘢!所以平時就算跌落張枱或者被玻璃鎅親都係損,我哋呢啲嘢撞埋嚟係會死,因為呢啲嘢太重。」

關智斌踢爆謝霆鋒健身習慣

提到是否需要要花大量時間去鍛鍊身體,謝霆鋒表示:「我唔係特登去練嚟投入角色,係因為我知道今次所有嘅動作我要求唔用特技效果,我哋爆係真爆,撞係真撞,高空跌落嚟都係自己,呢啲好容易受傷,我係想練得身材好啲冇咁大機會受傷,練完兩個月之後點知又疫情,反而多咗時間再身材鍛鍊得好咗!」他指當時導演事前並沒有透露有除衫的戲份,並表示:「無啦有一日佢話陣間嗰一場戲你要除衫,可能佢都見到(我嘅肌肉)我諗嘅我唔知,總之就好自然咁拍咗。」他透露拍攝期間都不敢進食,並笑言:「乾身為主,飲水都唔可以多,漱口然後吐返出嚟!」關智斌踢爆謝霆鋒健身習慣,他說:「佢仲要有個啞鈴喺個車度,一得閒唔使埋位,佢就拎起舉。」

娟姐大膽在節目向謝霆鋒提問「你係咪M底?」,他笑答:「可能係㗎,因為我覺得動作電影係要有嗰個感覺,其實你嘅表情爭好遠,如果你喺綠幕景面前做,同埋你喺隔籬放一個炸彈,佢哋知驚。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!