掃呢頁CODE去手機

2024年7月6日 星期六

專訪|李龍基首披露王青霞牢獄生活、書信內容 未能獄中結婚原因 #李龍基 #林青霞 #王青霞

曾想辦理獄中結婚 一原因未能成事基哥日前在演唱會記招上,談及自己身邊有不少狂風浪蝶埋身,甚至有人自薦做其女友,不過他為了不想讓囹圄裡的Chris擔心, ...




曾想辦理獄中結婚 一原因未能成事

基哥日前在演唱會記招上,談及自己身邊有不少狂風浪蝶埋身,甚至有人自薦做其女友,不過他為了不想讓囹圄裡的Chris擔心,於是每次探監都求婚,「我而家都係對住燈火講,我每次入去探佢都好認真同佢講,『嗱!你嫁唔嫁?嫁!OK!出嚟就嫁我喇!』呢個我唔會食言,我絕對會娶佢 。」有不少朋友都曾問基哥何不一早結婚,他坦言:「講真其實之前佢對我都唔係百分之百有信心,我對佢亦都唔係百分之百信心,但係經過呢單嘢之後,大家都100%,好事嚟㗎。」就連身邊朋友都相信,二人經此一役感情定必昇華,打風都打唔甩。

然而他說Chris有時睇到一些有關基哥與自己的負面報道,都會變得心情低落,表示:「有啲人喺度估計『佢(基哥)肯定唔要佢㗎」佢個心情係好低落,亦都會驚因為佢喺裡面見我唔到,又唔知我喺出面做乜,你知我哋呢行花花世界,接觸女性嘅機會好多,所以佢會驚,所以我應承我每日朝頭早一定要俾佢見,可以令到佢心情定返啲,同埋對我信心大啲。」雖然未判刑時可以日日探望,但上月Chris的案件已正式定罪宣判,探監日子減至一個月僅得兩次,二人見面時間大減,想必很難適應,基哥說:「我都難適應,呢個真嘅,唔緊要啦,現實你要接受。仲有,凡事,唔好嘅嘢一定會過去,而家都唔係話個天冧,只不過短時間內佢有佢嘅環境生活,我有我嘅環境生活咁解,唔可以兩個環境一齊,但好快嘅啫!我成日都對自己講,好快!好快!」

過往聽聞過不少人在獄中結婚,問基哥曾否考慮藉此舉帶給Chris更大信心,原來二人曾經嘗試,惟未能成事,「問過晒啲律師,律師話佢唔係香港人,唔得㗎。」外間最好奇的,一定是Chris的牢獄生活,他透露:「佢自己都話喺裡面並非想像得咁惡劣,當然初初梗係,係人都好難接受。」坐牢的日子生活千篇一律,Chris只得不斷寫信,因為那幾乎是她與外界的唯一聯繫,基哥說她天天寫,目前已寫了130幾封:「佢每日都有好多時間,需要喺文字裡面宣洩一下。」

披露Chris獄中生活 寫百幾封信常分享讀書心得

講到獄中生活枯燥乏味、每日如是,到底寫信有什麼可分享呢?基哥就說,自己買很多書畀Chris閱讀,每次都經過精挑細選,盡可能揀些教她做人道理、如何面對困難的書籍,「有好多正能量嘅書,或者前人唔開心嘅書,講佢哋點樣可以恢復過嚟。我記得我特登揀咗一本,有一位紐西蘭嘅男士,佢天生出嚟就冇手冇腳,點解人哋咁辛苦都可以好快樂咁生活,我哋呢啲小小嘅痛楚,點解唔可以面對呢?佢一睇完之後,個人嘅思想同埋做法已經唔同晒!好多時佢直程喺封信入面寫讀書心得,寫兩句我睇。」

但反過來,原來基哥則不太常寫信,還表示:「佢日日睇到,冇意思,另外可以咁講,唔係咁矜貴。間中收到一封佢都話,哎呀,我收到你封信好高興好高興,等耐少少。」至於信件內容,基哥說自己無論探望對方式或寫信時,都盡量不想令對方情緒起伏太大,只希望Chris心情平復地度過這段日子,他指:「我寫都係抄啲歌詞俾佢。(你自己嘅歌?)我搵啲正能量嘅歌,譬如『斜陽裡,氣魄更壯…』或者係『前望,我不愛共懷舊…』,我最記得係我寫咗一首《情義兩心堅》。」

哭談探監心痛時刻 指王青霞已覺悟知錯

Chris被捕前跟基哥形影不離,無論是出席朋友飯局或是工作,她都一樣陪伴在側,現時就算見面,都只能隔著一塊玻璃,通過話筒來溝通,要基哥憶述探望時有沒有哪一幕最深刻畫面,他說:「唉其實,每次入去見到佢……」然後便立即忍不住眼淚,雙眼通紅,語塞十多秒後才哽咽吐出一句話:「其實每次都係……」然後再過了十秒,他稍稍平靜情緒謂:「因為佢一向都係嬌滴滴,咁樣一下子去到一個咁惡劣嘅環境,一諗起就心痛。」他說出「心痛」二字時,甚至聲線仍抖震著。

他知道有YouTuber形容自己在牆外風花雪月,他不否認,相反Chris則在另一個環境過著循規蹈矩的生活,不過基哥亦只能安慰自己說,這段時期的修煉,或許也能為女友帶來一些正面影響與改變,「凡事未必全部係負面,好似佢而家咁入去,所有做嘅嘢都係循規蹈矩,有晒規矩,可能學到自己自律呢?同埋佢都同我講,喺裡面諗好多嘢,諗返以前,話自己點樣點樣唔啱,但係而家完全唔同,所以好可能經過呢段咁嘅時間,出到嚟之後個人完全唔同。」

Chris先被還押在大欖女懲教所,判刑後轉到羅湖懲教所服刑,基哥說大欖的環境比較嘈吵,說話較難聽見,但羅湖就比較清靜,傾偈都方便一點。不過他之前日日去大欖探監,期間認識一位釋囚,也分享了一些具啟發性的見解,令他更感受到「知錯能改,善莫大焉」的真諦,基哥說:「呢位朋友好老實同我講,『我以前成日喺監獄出出入入,你睇我而家,我完全係一個光明正大嘅男子。我出到嚟,我唔怕你知我過去 ,但係我而家係徹底改過。」他續說:「當然,我老婆以前都有做錯,到而家佢能夠好徹徹底底咁覺悟、醒覺,日後佢大把時間做人啦。能夠喺呢個唔開心嘅日子,領略到,第日佢出到嚟之後,佢嘅前途好光明,我哋嘅前途都好光明!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!