掃呢頁CODE去手機

2024年9月16日 星期一

孫慧雪自爆老公晚晚追《美麗40路》睇肌肉 :佢仲叫我勤力啲 #孫慧雪

孫慧雪離巢無綫後密密接Job,今日(16日)為益生菌產品拍攝廣告時,不停賣口乖大讚產品有用。「我生完之後差不多170幾磅,都幾誇張,而家都減咗50磅, ...




孫慧雪離巢無綫後密密接Job ,今日(16日)為益生菌產品拍攝廣告時,不停賣口乖大讚產品有用。「我生完之後差不多170幾磅,都幾誇張,而家都減咗50磅,但都想再落多少少磅。」孫慧雪雖然話飲食清淡加運動係最有效,但亦自認十分為食,中秋將至,收到不少客戶送嘅月餅,她每款口味都自留。

提到有份主持嘅《美麗40路》,孫慧雪自爆老公每晚都有追播,更勁讚有肌肉嘅佳麗特別正。「佢話原來大隻都幾吸引,同埋爽朗,佢仲叫我決賽就快到,唔好食咁多,晚餐同我爭嘢食『你睇下人哋幾fit ,你真係要勤力啲』,明明我之前去操肌時,佢話唔鍾意,但而家又話愈睇愈靚。」由於節目是孫慧雪首次主持嘅大型節目,所以她十分緊張網民反應,「第一集用心剪晒啲呆樣,聽到feedback 話我生完呆,但之後亦有人話我嘈,因為我怕氣氛唔夠,如果有第二季我會做得更好,今次真係學到好多嘢。」孫慧雪又指4位主持人各有風格,而劉明軒、黃心美壓場感是她想要學習的。

離巢快一年,問到孫慧雪是否滿意成績,她表示:「滿意,點解我會用一年時間做咁多嘢,我仲生埋仔,收到又好好,真係美麗40路。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!