掃呢頁CODE去手機

2024年9月16日 星期一

兩個葉蒨文世紀合照!《愛回家》Candy興奮:港姐決賽贏嗰個係我 #愛回家 #愛.回家 #港姐 #葉蒨文

娛樂圈有兩個葉蒨文,同名同姓,寫法完全一樣。唱歌那位殿堂級前輩「莎莉」(Sally),大家都耳熟能詳,而近年還多了一位年輕的葉蒨文(Sophie),亦 ...




娛樂圈有兩個葉蒨文,同名同姓,寫法完全一樣。唱歌那位殿堂級前輩「莎莉」(Sally),大家都耳熟能詳,而近年還多了一位年輕的葉蒨文(Sophie),亦即是《愛·回家之開心速遞》裡的「島大校花」Candy,Sophie過往曾表示,與前輩撞名,在初入行時也有點著數,不過久而久之卻覺得會使人混淆,所以曾想過改名。

昨晚Sally應總經理曾志偉邀請出山表演,於《2024香港小姐競選決賽》上與一眾後生歌手載歌載舞,而同樣在場的Sophie,就決定鼓起勇氣與Sally集郵,促成兩位葉蒨文同框的畫面!

活動後Sophie貼出與Sally的合照,相中Sally親切友善地搭住Sophie膊頭,她形容當刻是「神聖時光」,留言:「其實今晚港姐決賽贏嗰個係我,因為我成功同葉蒨文合照🤣🙈 #葉蒨文x 2🥹 #我個膊頭同開咗光冇分別 #佢好Nice~~ #榮幸感動激動興奮開心 #同名同姓 #世界上的另一個我 #hkig」

網民好奇她如何介紹自己,Sophie說:「我問佢可唔可以同佢影張相,我都係叫葉蒨文🙈 之後我都唔記得緊張到講咗大堆嘢😂😂」、當有人叫她提出跟Sally合作,她便說:「我冇咁嘅資格🧎🏻‍♀️」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!