掃呢頁CODE去手機

2024年9月16日 星期一

港姐亞軍梁嘉莹被封「黑肉港姐」 讚網民有創意:黑皮公主好聽啲 #港姐

《2024年香港小姐競選》由倪樂琳當選冠軍,梁嘉莹奪得亞軍及最上鏡小姐,楊梓瑤奪得季軍,而王汛文則得到友誼小姐。決賽翌日4位香港小姐會晤傳媒,她們紛紛 ...




《2024年香港小姐競選》由倪樂琳當選冠軍,梁嘉莹奪得亞軍及最上鏡小姐,楊梓瑤奪得季軍,而王汛文則得到友誼小姐。決賽翌日4位香港小姐會晤傳媒,她們紛紛表示賽後最想食煎炸食物,還表示15位佳麗將約埋一齊「打邊爐」。

《2024年香港小姐競選》節目引起一陣討論熱潮,有網民更封亞軍梁嘉莹為「黑肉港姐」。對此亞軍梁嘉莹接受《香港01》訪問時就對這個「黑肉港姐」大表歡迎,她笑言:「幾好㗎,參選香港小姐呢個係我character、特色。改個『黑皮港姐』或者『黑皮公主』比較好聽啲喎。」

普遍香港人愛好皮膚白,如果TVB要求她美白呢?她也表示不抗拒,說道:「我可以變白,但係呢個係為咗TVB嘅要求,如果我要變白嘅話,肯定唔會因為人哋鍾唔鍾意呢件事,其實我自己係鍾意黑啲。」她也表示,可以為配合工作需要而「變白」。

季軍楊梓瑤在競選中,被網民評「廣東話有口音」,她也回應:「我覺得可以慢慢練習啦,我覺得大家都睇咗我進步,(由)TVB面試到而家其實我進步咗好多,廣東話有好大進步。跟住我覺得我之後喺TVB工作嘅話都會進步。(會唔會介意?)唔會,因為我知道我係有口音,我會接受。係呀,我喺荷蘭出世,荷蘭長大,(所以)有口音係好正常。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!