掃呢頁CODE去手機

2024年10月17日 星期四

吳文忻為除「大凶」厄運改名 50歲生日願望:一定係身體健康 #吳文忻

98年港姐季軍吳文忻(Nathaliie),年前因為名字「大凶」望改名除厄運,連身份證都改做「忻熹」,但朋友或媒體,大多仍習慣用回她的舊名字。吳文忻帶 ...




98年港姐季軍吳文忻(Nathaliie),年前因為名字「大凶」望改名除厄運,連身份證都改做「忻熹」,但朋友或媒體,大多仍習慣用回她的舊名字。吳文忻帶點無奈:「我都覺得改名係一件好老土嘅事,信唔信,永遠verify(證實)唔到。但有人話你知呢個名好凶喎,可能有生命危險,吳文忻筆劃加埋係『大凶』,好驚㗎嘛,唔傷害到人,咪做埋改咗。(會唔會改返原名)真係有諗過,但又要搞一大輪,依家要搞咗自己健康先。」 福禍相依,塞翁失馬,焉知非福。吳文忻早前自揭乳癌復發已第三期,並擴散到淋巴,由一開始收埋自己爆喊,到現在可以笑著面對群眾,她自言得到大眾給予的力量和支持,發現好與壞其實只是一念之差。

文忻感觸說:「好多識同唔識嘅人,send咁多祝福同支持俾我,我feel到好多嘅愛,好肉麻,但好真實,講真嘅,我都唔係啲咁肉麻嘅人,但深深感受到個力量好大,喺我最.....最down時,身體同心靈都好攰時,有呢啲愛同祝福真係好大支持。報導出街後所有嘢唔同晒,我睇嘅嘢、成個世界都唔同咗,所以覺得係一念之差,要自己行出嚟!」

腦海曾浮現「車頭相」景象

2022年1月,文忻初次發現患乳癌,腦海一片空白,當時腦海會呈現「車頭相」。她先後聽取3位醫生意見,其中一個建議切除乳房,便可一勞永逸,但她沒有考慮,而是選擇切除腫瘤,且沒有做化療和電療,入院三天便如常過生活,除了丈夫和一兩位密友,父母和兩個寶貝女都不知道。

直至兩年後乳癌復發,文忻的人生再起波瀾,令她不得不檢視自己問題,發現根源或許來自長期壓抑的情緒,「啲人講女性乳癌,好多時都係講心情、情緒,尤其breast cancer 左邊就更加係關於情緒方面,我都承認係呢方面少照顧自己。」現在文忻選擇赴泰國接受免疫細胞療法,自覺身體開始好轉,她思想正向,還學懂「感恩」有這個病,「我係多謝呢個Cancer,令我反思人生!由現在開始要修正所有嘢。」

「49+1」生日願望

今日,10月17日是吳文忻的「49+1」生日,談到生日願望,她說:「一定係身體健康,依家唔諗咁長,以前好多擔心,諗到好長遠。痴線,諗咁多做咩,活在當下,及時行樂。」

回望半生,吳文忻帶著不少遺憾,24歲大學畢業由美國返港,原本志願是做歌星,可惜當年新秀停辦,輾轉參加了香港小姐,獲得季軍,卻星運平平,在TVB 3年,只拍過不足5部劇集,最後選擇不再續約。離開後遇上蕭定一獲開出一百萬酬勞做整容代言人,這個決定,回想起,她亦不禁「唉」了一聲。

逼不得已做整容代言人

「我性格不嬲有少少人哋唔做我去做,人哋做我又做嗰啲,嗰時真係,唉,我冇諗住係咁。」她指小時候「整親個鼻」令鼻樑與鼻頭之間有個節位,原以為只是做磨鼻骨手術,料不到最後要飛往韓國9日,做齊削骨勾鼻、注骨膠原豐唇、臀部及腰部溶脂、由手臂及大腿抽脂注入額頭,還有在下巴、眉頂、下顎及眼角注射botox等多項手術。

問到可曾考慮違約?她一臉無奈說:「有講過話唔去,但當時又簽埋經理人,有講唔做就喺度坐兩年啦。我反觀前半生,好多嘢唔係我自己控制範圍之內,去做工作或其他嘢,嗰啲一路有啲積累成因,心情、情緒,累積,現在嚟緊所plan嘅,希望全部都可以自己control返,做啲有意義,可以感染到人嘅嘢。」

出書剖白心聲

場地提供:花廚


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!