掃呢頁CODE去手機

2024年10月17日 星期四

巴塞皇馬國際足球名宿訪港 Ivy So獻技獲贈簽名球衣:好興奮 #Ivy So

COLLAR成員IvySo蘇雅琳今日(17/10)現身西貢出席「LEGENDSASSEMBLE傳奇球星表演賽系列-皇家馬德里球星對巴塞隆拿傳奇」新聞發 ...




COLLAR成員Ivy So蘇雅琳今日(17/10)現身西貢出席「LEGENDS ASSEMBLE傳奇球星表演賽系列-皇家馬德里球星 對 巴塞隆拿傳奇」新聞發佈會,而且更把握機會在兩名國際足球名宿巴塞隆拿球星路爾斯加西亞(Luis Garcia)及皇馬名宿摩連迪斯(Fernando Morientes)面前示範控球技巧,獲得全場掌聲之外,更獲對方贈送簽名球衣作見面禮。

Ivy So受訪時表示:「其實今次係我第一次咁近距離接觸球星,而且仲要攞住件衫俾佢哋簽名係好興奮。知道今日要喺兩名球星面前獻技,我尋晚成晚都瞓路著,因為呢排好忙,成個月冇時間上堂練波,咁所以係有啲驚。不過佢哋兩個都好nice,我都有同佢介紹我哋女團。而嗰兩件簽名波衫佢哋會幫我裱起佢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!