掃呢頁CODE去手機

2024年10月17日 星期四

林子善父子檔上陣掘金 為兒女安心決定養好自己身體 #林子善

林子善今年年頭在頒獎禮上奪得「最佳男配角」獎時,曾於台上領獎時,喊著跪地叩謝雙親。孝順的子善一向都相當關注父母的健康問題,早前他發現爸爸記憶力大不如前 ...




林子善今年年頭在頒獎禮上奪得「最佳男配角」獎時,曾於台上領獎時,喊著跪地叩謝雙親。孝順的子善一向都相當關注父母的健康問題,早前他發現爸爸記憶力大不如前,所以不斷問朋友及上網去尋找腦部的健康產品。

兩父子日前為健康產拍攝廣告,林爸爸提到無論是做人或做事,都十分看重「身教」。「喺香港,每個人都有生活壓力,所以我哋為人父母嘅最緊要照顧好自己,子女們就可以安心工作,為佢嘅事業打拼。所謂一人中風就全家發瘋,我知好多家庭都曾經有呢個經歷。所以我成日都同子善講,我留副「靚偈」俾子善佢哋,我覺得係勝於一切事物。」為有「副偈」,林爸爸十分注重健康,亦食很多保健產品及做運動。

拍攝過程中,因為勾起了一些兩父子的點滴,子善「大喊包」上身。加上林媽媽、老婆及女兒都特地前來探班,令兩位林爸爸都感到十分sweet。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!