掃呢頁CODE去手機

2024年10月5日 星期六

莊錠欣香港首個簽唱會過百粉絲撐場 難忘與棒棒堂王子一個互動 #莊錠欣

莊錠欣最近推首張迷你專輯《#EK》,她今日(5日)現身北角,第一次在香港舉行簽唱會,吸引近過百名粉絲陸續排隊索取簽名,並且獻唱新歌,粉絲落力舉起應援物 ...




莊錠欣最近推首張迷你專輯《#EK》,她今日(5日)現身北角,第一次在香港舉行簽唱會,吸引近過百名粉絲陸續排隊索取簽名,並且獻唱新歌,粉絲落力舉起應援物吶喊歡呼。莊錠欣接受《香港01》表示:「今次第一次喺香港搞簽唱會,上兩個月喺台南同埋高雄搞咗簽名會,今次第一次攞住隻碟返嚟搞簽名會。」她笑言屋企人可能會秘密到場支持。

難忘與棒棒堂王子一個互動

講到最近忙於在台灣宣傳新專輯,她分享難忘經歷:「最開心嘅一個環節喺高雄場嗰度,有Fans就話想同你一齊挑戰跳舞,咁我就即刻喺現場做一個教學,即場挑戰嘅朋友就有其他福利。」

被問到最近邀請許多圈中好友一齊跳唱新歌,她表示:「最近同棒棒堂嘅王子(邱勝翊)就一齊發咗呢個跳舞影片,呢一次係一齊出席完一個活動臨走嘅時候先邀請佢一齊拍呢段片。王子問我難唔難,跟住我就呃咗佢入嚟拍,佢邊學邊跳話好難,跟住佢話短時間之內記唔到咁多嘢,大家都覺得好神奇嘅組合。」她透露與王子較早前一齊在台灣上節目,所以有互相認識彼此。

講到王子是不是自己的理想情人,她說:「咁又唔係,睇偶像純粹係睇偶像,細個嘅時候就真係扭佢哋嘅Yes卡,我家姐細個好鍾意王子。」她指從小就幻想李敏鎬是情人,並表示:「我上次有去過佢嘅見面會同佢有擁抱同埋合照,呢個應該係我人生第一次咁緊張。」

提到現階段在台灣居住,是否感到寂寞想找伴侶,她表示:「其實我個人好宅,呢排係宣傳嘅行程,如果有得休息,我就會喺屋企或者運動。」她透露對拍拖的想法順其自然。另外她還興奮預告下個月即將在台灣舉行演唱會,並笑言:「我希望有咁嘅機會喺(香港)搞演唱會,暫時就睇吓個檔期同埋機會。」提到會否希望出席香港樂壇頒獎典禮,她表示:「可唔可以邀請我?我好願意返嚟。」她指近年即將會專注在音樂事業發展,以及正在籌備錄製新歌。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!