掃呢頁CODE去手機

2024年10月5日 星期六

蔡國威喜獲TVB愛錫冇演過死屍 被問與韓君婷關係3字回應 #TVB #蔡國威 #韓君婷

在亞洲電視長期主持六合彩攪珠而獲「六合彩之子」稱號的蔡國威,自從2016年簽約TVB成為旗下藝人,獲得不少拍劇機會,他接受《香港01》訪問表示:「我仲 ...




在亞洲電視長期主持六合彩攪珠而獲「六合彩之子」稱號的蔡國威,自從2016年簽約TVB成為旗下藝人,獲得不少拍劇機會,他接受《香港01》訪問表示:「我仲係TVB嘅藝人,唔經唔覺已經第8年,應該仲有2年合約,呢8年都覺得好開心。」他坦言自己的目標比較貪心,並表示:「之前我都攞咗司儀嘅冠軍,司儀嗰方面我都有啲成就,但係劇集Drama自己就好似未有特別嘅角色,畀觀眾留下好深嘅印象。好想觀眾知道蔡國威除咗做主持,做戲方面都真係得。」

喜獲TVB愛錫冇演過死屍

被問到是否感到公司資源不足夠,尤其是劇集角色上的分配,他直言:「而家反而唔同類型嘅嘢會多咗,以往係自家製作嘅劇集比較多,而家反而多咗鍾澍佳監製嘅線,好多時候會返到內地做合拍劇,所以多咗機會同埋唔同嘅挑戰。」

他指過去八年在TVB生涯最深刻的一套劇集《包青天再起風雲》,並表示:「我喺呢一行其實都20幾年,我以前冇一個劇集同埋角色可以由頭帶到落尾,同埋有感情線,有好多戲同埋對白佢講,呢一套戲係我嘅第一套可以發揮嘅角色,對於我嚟講轉變同埋得到嘅認同好多。」談及過去的辛酸史,他直言:「TVB好錫我扮死屍嘅唔會叫我做,似乎我都好鍾意做戲,所以我冇覺得特別辛酸,純粹要捱通宵都覺得好享受。」

回應與韓君婷關係

講到與昔日好友韓君婷現階段的關係,他表示:「冇關係。」提到昔日曾經讓韓君婷居住在自己的家中兩年,直到後來雙方發生不愉快,是否有後悔讓對方居住,他坦言:「做人,我覺得永遠向前望唔會後悔做過任何嘅嘢,自己所做嘅嘢要對自己負責任,所以我冇任何後悔,不過去咗嘅嘢就過去。」至於有否與韓君婷繼續聯絡,他笑言:「絕對冇,完全冇聯絡。」被問到若果韓君婷之後主動聯絡,他說:「假設性嘅問題就唔回答」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!