掃呢頁CODE去手機

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 子華杜德偉客串 君如谷 38D搏攞影后 君如,杜德偉,吳君如,MW,




新金雞造型獨家睇 手托巨胸

上周二( 26日)下午約 4時,吳君如步出銅鑼灣霎東街一間二手手袋店。近日積極減肥的她,身形明顯纖瘦,加上裝了假狗的 38D大奶,負荷過重,她要用手托住巨胸。

娛樂喧

子華杜德偉客串 君如穀 38D搏攞影後

03年憑電影《金雞》首奪金馬影後的吳君如,最近為《金雞 SSS》秘密開工。據知她更碌盡人情卡邀請多位重量級男星,包括黃子華、張家輝、古天樂、張學友、鄭中基、餘文樂同杜德偉等。據知大部分男星跟吳君如都有牀戲,飾演嫖客的黃子華罕有赤膊上陣,張家輝更會爆肌穿 T-back。不過戲中最大賣點應該是陳年舊愛杜德偉肉搏君如。

上周二( 26日)下午四時許,君如在銅鑼灣開工,其騎呢金雞造型亦曝光, 38D逼爆上圍加低胸喱士衫,看來明年的金像獎影後她亦志在必得。

肉搏舊愛

吳君如與杜德偉 80年曾拍拖,屈指一算已經係三十幾年前的事。今次她力邀舊愛客串,難得陳可辛及杜太唔介意杜德偉肉搏君如。本刊至截稿前仍未聯絡得上杜德偉。

為了赤膊與君如肉搏,黃子華最近日日喪跑操 fit自己,鋼條身形好快有得睇。

導演好 chock

上兩集《金雞》都由鄒凱光編劇,今次他終於升呢做《金雞 SSS》導演。坐住導演櫈的他,戴住黑超擺 chock樣,幾有威嚴。

賀歲片檔期一向競爭激烈,今年有常客黃百鳴出品的《六福喜事》、王晶執導發哥主演的《賭城風雲》,仲有最新加入戰團的《金雞 SSS》。吳君如飾演的阿金雖然已變成老雞,但君如今次請來的男角就相當有睇頭。據知當中黃子華、張家輝,以及君如舊愛杜德偉都與她有連場肉搏戲。知情人士透露:「依家日日係咁趕戲,趕新年上嘛!今次三姑(吳君如)叫曬啲老友幫手。張家輝雖然話自己呢排冇 keep,不過劇本要佢著 T-back肉搏三姑,明益三姑。佢嘅陳年舊愛 Alex(杜德偉)嗰場未拍,導演灘叔(鄒凱光)話點都要 Alex除衫騷肌,夠曬噱頭。」

狂𥄫事業線

上月 27日吳君如上載與男友陳可辛的合照上微博。相中陳可辛視線望實吳君如的事業線,君如更搞笑說婚姻需要事業線來維繫。

一皇十三後

上周四(28日)是陳可辛 51歲生日,吳君如搵埋《金雞 SSS》一班姊妹賀 Peter生日。 48歲吳君如為力壓一眾後生女模,唔怕醜騷長腿,差點露股。

子華性無能

除了一班圈中型男肉搏吳君如之外,甚少在大銀幕出現的黃子華亦有份。最近無綫新劇《 My盛 Lady》熱播,人氣爆燈的他將會赤膊上陣大戰吳君如。知情人士續說:「咪睇子華同三姑好似冇咩關係,其實佢兩個識咗好耐,子華以前做幕後已經識。三姑要求子華赤膊露紋身同曬鋼條身材,子華都冇托手踭。今次佢飾演懷疑自己性無能嘅嫖客,幫襯三姑當醫病。」

做雞奪影後

吳君如 03年憑《金雞》中舞小姐阿金一角奪台灣金馬影後。其角色深入民心,演技亦得到認同,可惜同年未能奪香港的金像獎影後,惟有寄望明年上映的《金雞 SSS》有機會再攞影後啦!

穀盡 D CUP胸

今年黃百鳴出品的賀歲片《六福喜事》由穀德昭執導,曾志偉、鄭中基及吳君如主演。雖然卡士唔夠《金雞 SSS》揮,不過黃百鳴有票房保證,都未必輸硬。

《金雞 SSS》在銅鑼灣霎東街拍外景。吳君如曾步出拍攝場地,其「阿金」造型終於曝光,老土冬菇頭配上豹紋長褸、烈艷紅唇,低胸喱士內衣突顯其穀到盡的 38D身材,撈味十足。阿金更抄足強國人的衣著品味,肉色絲襪配大碼拖鞋。吳君如每當中場休息,都機不離手,拎住新 iPhone 5s玩微信,更不時步出店外講電話。當劇組人員發現本刊記者,即時以人牆遮擋鏡頭,不想君如造型曝光。又難怪嘅,君如今次盡地一煲搏到盡,希望憑此片再嘗影後滋味,上映前當然想保持神秘感啦!

港人愛《金雞》

《金雞》 02年聖誕檔期在香港上映,吳君如飾演夜總會小姐阿金,戲中有影帝級人馬胡軍、曾志偉及梁家輝等助陣,加上客串男星如劉德華、黃日華、張堅庭等,非常有驚喜。吳君如當年的放蕩演出亦是賣點,當中與陳奕迅牀上肉膊,脷疊脷打車輪成為一時佳話。有傳拍攝時監製兼男友陳可辛都要清場迴避。《金雞》票房達千六萬叫好叫座。

翌年君如乘勝追擊再拍《金雞 2》,以香港人面對 03年沙士逆境生存為主幹故事,搵來黎明、張學友、劉德華、黃秋生等合力演出。劉華更在戲內飾演香港特首,時至今日仍有港人夢寐以求劉華取代梁振英做特首。

鄭中基

張學友

黃秋生



鍾意就快D Share啦!