掃呢頁CODE去手機

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 「渣渣」有服務 無人吼 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「渣渣」有服務 無人吼

喺圈內浮沉多年,早前一炮而紅嘅「渣渣」,身價高咗新聞又多咗,而佢自覺貴咗!要揀 job做,又呼喝助手,當正自己係女皇,得閒仲玩失蹤㖭。

查實回到未紅前……只係明星仔嘅「渣渣」,為生計不時搵外快!講真,做紙上明星只係表面風光,乜都要靠自己㗎。話說上年年中,未紅嘅「渣渣」喺公司經理人陪同下,出席珠海某新開酒店地牢嘅桑拿浴室剪綵活動,老闆當然廣邀朋友北上慶賀,順便睇嚇明星仔啦。咁剪完綵食完飯,又酒過三巡,班賓客就收到個訊息,話「渣渣」可以陪人按嚇摩玩番轉。班賓客當然唔會覺得「渣渣」係純情玉女啦,但真係知道「有服務」時,都陰陰嘴笑。不過一知道索價兩萬港元,竟然無人去馬喎。

當然啦,依家有人講番件事就呻笨,事關今時今日嘅「渣渣」分分鐘開價廿萬啦!

邊個係「渣渣」?

Model出身。

面尖尖㗎。



鍾意就快D Share啦!