掃呢頁CODE去手機

2013年12月20日 星期五

[忽然1周 960] 癡漢追雲 MW,




媽咪姐

癡漢追雲

陳山聰被分手後急搵食, 24歲嘅何超雲呢,大把青春同金錢,近期都係休養生息,無再放靚相上微博,連公開場合都少出。不過雲之魅力真係勁!日前,有懷疑來自強國嘅癡心漢就三闖三太大宅求見超雲。佢都係演技派嚟㗎,山聰可以學嘢喎!

其他影片
拖喼衝門

披住件冷衫嘅中年男人,拖住個喼再加環保袋,自以為係白馬王子咁去到布力徑超雲屋企門口,話有嘢送俾超雲喎!班保安當然緊張到震,即時趕走呢個癡漢。

鬼祟入閘

點知隔咗一日佢換過條牛仔褲就再次闖關,仲跟車入咗大門,司機落車攔截再警告話要報警,癡漢先死死氣打道回府。

換衫又嚟

誰不知,轉個頭癡漢著住件中褸第三次出現大宅門口。佢一見到超雲架車,追上去想見嚇女神,點知只有司機一人,但癡漢呆呆目送仲想跟車入屋。到最後咪又係要麻煩到司機大佬同保安哥哥趕佢走囉。

其他影片


鍾意就快D Share啦!