掃呢頁CODE去手機

2014年3月11日 星期二

田蕊妮反擊秋生Anything Wrong? 秋生,田蕊妮,黃秋生,




黃秋生與杜汶澤最近在網絡上「火併」,掀起新一場「黃澤舌戰」,秋生日前再「出招」寸爆阿澤冇曬朋友,他亦是最後一位離開,阿澤老婆田蕊妮昨日幫老公出頭,抵死地說:「Anthony Wong(黃秋生), Anything Wrong(你係咪有錯)?」

阿田受訪時振振有辭護夫,反駁寸秋生似乎「Something Wrong」。

阿田去年封視後時與任頒獎嘉賓的秋生擁抱,想不到今日互寸。

秋生一向是「熱血」之人,與阿澤已不止一次舌戰。

阿澤不時對社會現況發表意見,卻引來罵戰。

去年杜汶澤提出「低俗是香港的核心價值」後,引起黃秋生不滿,繼而爆發「黃澤舌戰」,雖然事件已漸漸平息,但兩位惹火之人日前又再爆罵戰,引起大家關注!阿澤老婆田蕊妮昨日到電台宣傳新碟,提到黃秋生與阿澤在網絡上的罵戰,阿田無奈地說:「點會睇唔到吖!咁當眼,同我哋個宣傳板一樣咁當眼呀!唉!我都百思不得其解。(秋生啄住阿澤唔放喎!)咪係囉!Anthony Wong,Anything Wrong?叫佢改嚇名,明明私底下都冇事發生!」

老公至少還有我

問到會否做和事老?阿田一臉茫然地說:「冇呀!我覺得冇咩需要和事,都冇鬧交,我老公都冇鬧過佢!」談到秋生日前再度「發功」,鬧爆阿澤冇朋友,他更是最後一個離開阿澤的人,阿田即幫老公「補位」,她有骨地說:「走咗去邊處呀?我仲喺處喎!我仲好健在,冇咁短命,我一路覺得我哋仲有好多朋友喎!」至於會否叫老公收口?阿田一於少理地說:「佢都唔係講好多嘢啫!香港係言論自由嘅社會,我相信杜生同秋生都係有熱誠嘅人,老公冇嘢,呢個世界唔係雙向,唔係熱血嘅人先話得佢冷血嘅!(抱不平?)我冇乜血上唔到腦,諗唔到嘢!」問到阿澤今年是否犯太歲才易惹是非?阿田繼續寸爆秋生:「咁要搵條罅畀佢攝(太歲),但秋生似犯太歲多啲,佢個人非常躁底!」至於事件另一主角秋生在截稿前未有回應。

另外,下月正式出碟的阿田表示碰巧撞正阿澤的電影上映,她笑說:「真係好有緣!兩公婆個廣告牌喺銅鑼灣擺埋一齊,好多朋友都有影低畀我睇!」而被斥冇朋友的阿澤昨日透過短訊回應:「我對於黃秋生呢個人所有嘢冇任何回應。」

阿田受訪時振振有辭護夫,反駁寸秋生似乎「Something Wrong」。

阿田去年封視後時與任頒獎嘉賓的秋生擁抱,想不到今日互寸。

秋生一向是「熱血」之人,與阿澤已不止一次舌戰。

阿澤不時對社會現況發表意見,卻引來罵戰。



鍾意就快D Share啦!