掃呢頁CODE去手機

2014年3月26日 星期三

[FACE 357] 大肚長腳蟹提早放產假 長腳蟹,呂慧儀,MF,




上星期三,呂慧儀為 TVB節目《年代大激鬥》拍外景,上圍相當誇張。不過佢只係話自己大咗,當然冇話自己有咗。留意慧儀條腰,其實都開始見肚, FBI懷疑佢其實唔只有咗 2個月咁少。

FBI

大肚長腳蟹提早放產假

結婚兩年嘅「長腳蟹」呂慧儀,雖然經歷過老公黃文迪同傅嘉莉( Kelly Fu)傳緋聞,不過老公週日(24日)喺微博露口風話長腳蟹疑似有喜,仲傳佢有咗 2個月。而長腳蟹並冇否認話:「多謝關心,有好消息一定同大家講。(係咪未夠 3個月唔講得?)總之有好消息會講,我哋都好期待。」

雖然長腳蟹未知肚裏面係「蟹仔」定「蟹女」,但佢就似乎好緊張。上週三( 19日)長腳蟹拍攝《年代大激鬥》時,身穿窄身粉紅 tee包到冚, FBI已發現佢上圍明顯升 cup,但佢解釋:「係大咗囉……哈哈。」 FBI聽聞,長腳蟹拍完《年》後,就開始放假,就連本週二( 25日)無綫喺電影節嘅曬冷都唔使去。咁咪即係提早放「產假」?

香港嘅大肚婆好興去剪髮,等啲頭髮唔好同 BB爭營養,今個月初,長腳蟹就去咗剪髮。

長腳蟹老公黃文迪喺微博漏口風話,兩隻貓就嚟多個主人。



鍾意就快D Share啦!