網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月4日 星期五

[忽然1周 975] 肚脹秘睇腸胃科 喬寶寶:痛咗兩星期 MW,




今年 3月尾 40吋

喬寶寶大汗淋漓,做咗一陣運動,一抹汗時,巨腩現形。

娛樂喧

肚脹秘睇腸胃科 喬寶寶:痛咗兩星期

喬寶寶的「開心果」形象深入民心,不過,最近一個月他忽然暴肥 12磅,腰圍急增 5吋至 40吋,肚腩既脹且硬,並不尋常。諱疾忌醫的喬寶寶自知身體出現問題,但一向是家中經濟支柱的他,為免影響工作,拖了大半個月才看醫生。

上周一( 24日),喬寶寶獨自往尖沙嘴有腸胃科及腫瘤科的診所睇醫生。之後,他到九龍公園做運動。不足十分鐘已經上氣唔接下氣。他最初唔認睇醫生,幾經追問下,才改口承認︰「(腸)痛咗兩星期!」











喬寶寶細仔有重病,現時太太及大仔陪細仔在蘇格蘭養病,每月十萬元生活費就由喬寶寶負責。

喬寶寶太太去年暫獲英國三年居留權,太太與兩名兒子可以居住在英國,但喬寶寶的資產被鎖死。為了負擔家人在英國每月十萬生活費,喬寶寶更加「爛做」,每星期都返內地登台,甚為頻撲。

「喬寶寶舊年年尾返嚟之後,搵錢仲積極過以前,成日叫黑妹姐(其經理人李麗霞)接多啲嘢俾佢做,話明價錢啱,遠啲辛苦啲都 OK。試過幾次淩晨做完嘢,佢即晚趕返香港,出席第二日嘅活動。睇到佢好緊張,怕得失啲客。不過,兩個禮拜前佢憂心忡忡打嚟,話唔知點解最近胃口差咗,反而個肚愈來愈脹,仲間唔中痛,佢都驚自己生嘢。」知情者透露。

秘睇西醫

上周一( 24日)輪候診症時,喬寶寶坐立不安,只好 send短訊打發時間。從水牌所見,診所有腫瘤及腸胃科醫生駐診。

3月初 35吋



上月初,喬寶寶出席活動時,仍然維持多年來的微胖身形,肚皮仍然未脹爆。

軟手軟腳

喬寶寶做了十下 sit up後,已經變得非常疲倦,需要稍作休息。之後更嘗試跑步,但跑了十多步後便停低,不足十分鐘已露疲態,之後便慢慢步行回家。

係肥咗 11、 12磅。(真實對白)

05年 34吋

參加《殘酷一叮》時,喬寶寶都有少少肥,不過肚腩鬆弛,冇現時咁凸同咁硬。

在大台新劇中,喬寶寶飾演恐怖分子 Gadin,甚為搶鏡。

瞞老婆睇醫生

短短一個月,喬寶寶暴肥 12磅。最初他以為只是少運動,不以為意。後來腹部脹硬兼且痛,他也感不妥,但諱疾忌醫,只敢問朋友意見。痛了兩個星期,加上朋友催促之下,他才去睇醫生,但不敢告訴家人。

上周一( 24日)下午,喬寶寶到尖沙嘴美麗華大廈,進入一間有腸胃科、心臟科及腫瘤科服務的診所睇醫生。睇了近半小時後,他便往九龍公園做些輕巧運動,但未做夠十分鐘已有氣無力。記者上前向他求證,他起初不承認看醫生,後來才承認已腸痛半個月。

記:記者喬:喬寶寶

記:見到你喺美麗華大廈睇醫生喎,乜事呀?

喬:睇腸,啲腸痛囉!

記:幾時開始有腸痛?

喬:都……有一、兩個星期。

記:頭先見到你個肚脹咗好多,係咪關個病事?

喬:都唔係……不過可能有少少關係嘅。

記:見你做運動都唔夠氣,好似好辛苦咁。

喬:啱啱做番(運動),係咁上下啦。

記:係咪要撲水生活,令你好緊張?

喬:係有緊張,我係一家之主。

記:你個肚好巨喎,肥咗好多?

喬:肥咗 11、 12磅。

記:醫生有冇講你乜嘢病?

喬:呢啲我唔方便講。

記:會唔會影響工作?

喬:都唔會。

記:太太知唔知你病?腸痛可大可小。

喬:呢啲……唔使同佢講啦。

突然暴肥十多磅,肚腩又脹又硬,仲痛足兩星期,加上喬寶寶對病情隱隱晦晦,絕對唔似普通病痛。所謂病向淺中醫,喬寶寶係一家經濟支柱,真係要好好正視病情。

荷爾蒙瘤可致腸痛

姚醫生指生活壓力也會導致突然肥胖及腸痛,他建議如出現以上病徵,宜先接受全身電腦掃描(圖),以檢查甲狀腺。

根據腸胃科姚志謙醫生指出,突然肥胖加腸痛,是多種疾病的徵狀,最常見是甲狀腺分泌過低及荷爾蒙腫瘤。

姚醫生表示︰「若是生荷爾蒙腫瘤,腫瘤有可能在腹部擴散,例如令到腎上腺生瘤,於是分泌荷爾蒙令人致肥,最終形成腹腔腫瘤。若是甲狀腺分泌過低,則會令腸鬱得慢造成便秘,令外表看來肥胖,情況嚴重者,腸臟會痛楚。」

腫瘤固然是重大問題,而甲狀腺分泌不足,長久會提高膽固醇含量,導致血管硬化及阻塞。



鍾意就快D Share啦!