掃呢頁CODE去手機

2014年4月17日 星期四

[壹週刊 1258] 冇斷過 李思捷生日 P 胡杏兒做主人家 李思捷,胡杏兒,M1,




探熱針

冇斷過 李思捷生日 P 胡杏兒做主人家

上月,黃宗澤與楊崢的超級姊弟戀遭四方圍插;另一邊廂,前度胡杏兒唔執輸,發放攬李思捷親密照,並留言:「我找到了」。看似向舊愛公開贈興,但有指胡杏兒其實想為新戀情測試外界「水溫」。

結果彈多過讚!以為胡杏兒會斬纜,但日前李思捷四十歲生日開 P,胡杏兒以主人家身份在場外,更不時邀請男方到香閨玩煮飯仔,甚至幫李思捷新居搞傢俬。原來冇斷過,只係轉玩地下情。

宣示主權

以為「思兒戀」見光死,但上週五(四月十一日)晚,李思捷在杜老誌道的 Tunno大搞四十歲生日會,胡杏兒坐正外,曾經合作的藝人包括王祖藍、阮兆祥、鍾嘉欣、蕭正楠等,亦獲邀出席生日 P。

「嗰晚杏兒同胡蓓蔚一齊到,佢睇落同思捷班 friend好熟,一嚟到就打曬招呼,不過到影合照嗰陣,思捷同杏兒就好避忌,尤其係思捷,平時飲大兩杯見女就嘴,嗰晚杏兒喺度,佢反而好克制。最明顯係佢冇叫 Ellen(陳雅倫)去生日 P, Ellen每次見到佢就叫老公,思捷又會叫番佢做老婆;如果俾杏兒聽到,好難收科。嗰晚佢兩個黐頭芒咁,杏兒係主人家身份好明顯。」在場人士說。

三年前,二人在電視劇《換樂無窮》中扮夫妻,當時有正印女友春卷的李思捷,對胡杏兒照樣嗒糖,經常以女神稱呼對方。

「佢成日喺人面前讚杏兒好索,最衰係兄弟(黃宗澤)條女,如果唔係實溝佢,嗰排佢不知幾投入,當正杏兒係老婆一樣。」劇組工作人員

透露。

生日 P,李思捷一班人開心影大合照,人在場內的胡杏兒就不斷同思捷老死傾偈打招呼,壽星仔亦特別克制,冇再借醉嘴女。

同場分開影



胡杏兒跟一班姊妹韓國遊,李思捷突然加入,睇真啲,他拍照都挨在女友身邊。

玩煮飯仔

到前年胡杏兒跟黃宗澤分手回復單身,李思捷即採取行動,頻密電話攻勢外,又借開電影搵女主角做話題,跟胡杏兒愈來愈多接觸。近數月,李思捷已經可以登堂入室,上胡杏兒屋企玩煮飯仔。

「思捷成日上杏兒屋企飲紅酒食住家飯,最初成班人,而家得番佢兩個。思捷早排搬屋,佢屋企嘅座地燈、 coffee table同兩張 designer chair,都係杏兒幫佢喺網上訂返嚟,思捷話鍾意杏兒屋企嘅布置,要訂埋同款傢俬,講到尾,都係冧女招。

「聽講杏兒屋企人對思捷印象都唔錯,話佢大學畢業又有啲家底。差在思捷形象唔好,『我找到了』單嘢俾網民狂插,原本杏兒想斬纜,好在思捷掹得番。」李思捷身邊人說。

二人拍《換樂無窮》時,李思捷已對胡杏兒嗒糖。

自言備受情傷的春卷,早前豁出去著內衣拍街戲,搏命搵錢。

嘴素顏女

對胡杏兒有心,但「雜食」難改的李思捷,搞生日 P前一晚,繼續上演街頭啜女真人騷。

上週四(十日)晚八點,李思捷坐七人車由何文田新居出發,與屋企人到佐敦食火鍋,之後會合夜蒲鐵腳喬寶寶及素顏女飲番兩杯。搭正十二點,食完生日蛋糕,已經飲到面紅紅的李思捷跟素顏女轉場到附近大廈頂樓繼續劈。

淩晨兩點,醉到企唔穩的壽星由素顏女扶住離開,二人更在街頭又攬又錫,女方更當街幫李思捷搓肚,毫不避忌。

14年 4月 10日 素顏女攬預祝生日

李思捷生日前一晚,跟素顏女在佐敦街頭攬錫,跟去年五月,他劉華上身同姐姐陳雅倫在街頭上演的擒啜真人騷一樣。

啜完搓肚

13年 5月

陳雅倫攬

同屋企人預祝四十歲生日,食完火鍋,他跟素顏女轉場繼續飲。

李思捷早前被影到跟陳勳奇女兒雨書食完日本菜再返他新居。

女人湯丸

食女形象鮮明的李思捷,雖然經常一腳踏幾船,但天生有女性緣,與所有分手女友,都做到好朋友。

春卷

春卷王寶寶跟李思捷拍拖四年,照足對方意願放棄幕前工作,逆來順受,直至無法再忍受男友偷食,才放棄分手。分手後,李思捷依然相約春卷去 ball,李思捷執導微電影,春卷去探班,又幫手谷宣傳, friend爆!

陳雅倫

去年初與陳雅倫傳出姊弟戀後,李思捷索性將戀情擺上枱,在自己孭飛的節目《玩嘢王》做曬大龍鳳;今年初,又以男主人身份出現陳雅倫生日 P,姊弟戀難分真假。

Naomi

前年跟𡃁模 Naomi澳門過夜斷正後,當時與春卷未甩拖的李思捷未有作出否認之餘,二人之後又被目睹在夜店孖住夜蒲。



鍾意就快D Share啦!