掃呢頁CODE去手機

2014年8月8日 星期五

[忽然1周 993] 吸睛大法 MW,




博出位

吸睛大法

明星名人齊齊 post相吸睛,羅志祥自晒「廁所 gathering」、佘詩曼吹波波、 Ella@S.H.E扭蛇腰都好出色,但都不及何超蓮同李蘊用俏臉夾貓咁出位,超蓮仲加多個賣萌樣,殺晒

何超蓮闖禍賣萌

李蘊生日,超蓮同李蘊慶祝時,仲捉埋自己隻貓貓影張生日相,不過貓貓就似乎唔多 like嘞。返工時,超蓮開唔到自己部電腦,仲出動埋 IT,搞咗一輪至發現原來部腦唔係自己嗰部,仲將同事部腦鎖咗機,事後只好賣萌補鑊。

佘詩曼 吹大個波

佘詩曼未有劇開,近日頻頻四圍行下。佢見到雜貨舖有得賣「吹波膠」,仲買咗一支嚟玩。阿佘都有同歐陽震華等好友飯局唱 K,不過 Bobby大病初癒,阿佘唔好同佢玩得太癲!

羅志祥 廁所結拜

古時結拜兄弟,不求同年同月同日生,但求同年同月同日死。「小豬」羅志祥同另外五名兄弟,就以同年同月同時去廁所的新方式,另類結拜做兄弟。

Ella 人妻誘惑

Ella為健身中心代言,拍了一輯火辣靚相的她,自然要同 fans分享。她向來形象搞笑,自言冇想過成為代言對象, Ella仲自爆健身中心找她時,她以為是騙局。



鍾意就快D Share啦!