掃呢頁CODE去手機

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 許志安激戰 90後 許志安,安仔,MW,




同牀

拍 MV當日,安仔仲錄咗條片同大家拆解個 MV,「今日好開心,新碟第二首歌叫做〈新世界〉……」旁邊嘅助手即大嗌:「〈新天地〉呀! Sorry!」安仔,「新世界」係電訊公司嚟㗎!

媽咪姐

許志安激戰 90後

今年許志安重投 Paco旗下,簽約太陽城娛樂,下個月安仔轉會後嘅首張新碟終於面世。

今次請嚟同公司嘅女新人盛朗熙做 MV女主角, MV導演仲係安仔親自揀,「我識咗 Wing Shya(夏永康)好耐,我好鍾意佢啲細微嘢,佢好鍾意玩水,水係好浪漫,好激情嘅感覺,可以表達首歌嘅意思。我哋拍攝嗰日先甜後苦,由朝到晚都係水,朝早就喺酒店有冷氣好舒服咁浸浴缸,之後就要淋雨去投入一段感情。」 Well,睇畫面都幾激情喎!不過, 47歲嘅安仔,頂得住嘅。

出浴

激咀

安仔新 MV入面,同今年得 23歲嘅盛朗熙喺浴室激咀及同浸浴缸,浪漫到呢!

安仔同盛朗熙咁親密,老婆仔 Sammi唔會呷醋㗎?



鍾意就快D Share啦!