掃呢頁CODE去手機

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 冰桶挑機 群星找數出奇招 MW,




挑戰規則係每人找數後,可向 3個人挑機。嘉玲就揀咗林青霞、鍾楚紅同軟硬。噢!好想睇呀。

媽咪姐

冰桶挑機 群星找數出奇招

呢幾日個 fb涼浸浸!猛俾明星藝人各出奇謀玩「冰桶挑戰」嘅片段洗版,連媽咪姐班靚太 friend都玩埋一份,個個攞桶冰水照頭淋。查實呢個活動係為 ALS肌萎縮性脊髓側索硬化症(俗稱「漸凍人症」)患者籌款,好有意義呢!媽咪姐都淋咗一身冰涼,善有善報,福有油雞呀。








劉嘉玲 最霸氣

48歲嘅劉嘉玲,呢次被向太陳嵐挑機,從容接招!着住一身貴氣豹紋裝束嘅佢, set晒頭、化行妝喺 studio俾大桶冰水照頭淋。嘩!好霸氣呀……個妝!完全無甩。影后,用邊隻牌子先?

劉德華 認真 mode

以勤力見稱嘅牛華,連水同冰都要自己抬上天台。喺維港靚景襯托下,作多角度拍攝,靚仔樣全面睇。係唔明劉天王點解全程都講國語啫? CCTVB無派人監場噃。

親身經歷

拍過《艋舺》嘅台灣導演鈕承澤都有接受「冰桶挑戰」,其畫家父親鈕驊就係「漸凍人」。鈕淋完冰水講述父親喺佢童年時發病手震,到佢 19歲嗰年父親失去自理能力,住院十幾年後離世,「讓我們能夠多關心這個世界其實沒有停止過的苦難,也能夠多珍惜自己擁有的幸福。」共勉之。

容祖兒 被搶鏡

着件珠片衫嘅容祖兒,本來應該好鬼 sharp。不過,幫手淋冰水嘅肥版 Spider man實在太吸睛。望吓背景,應該係天后間豪宅嘅露台,嘩!個夜景靚到,好葡萄呀。

楊千嬅 火頭多

做咗人妻嘅楊千嬅依然貪玩,特登準備咗兩大桶冰水,喺屋企樓下停車場照頭淋。除咗為慈善,仲可以一次過挑 6個人機!佢好豪氣咁嗌咗余文樂、何韻詩、許志安等 6個藝人名。咦,點解漏咗「十嫂」 Sammi嘅?

謝霆鋒 強國式 chok

身在內地宣傳嘅謝霆鋒,被祖兒挑機,佢用強國花花洗臉盆裝冰水,全程 chok住講國語。但最興奮嘅,反而係圍觀嘅強國觀眾。套用強國人用語:「心情非常激動啊!」

張家輝 對白精

戴超睇緊強國報嘅張家輝,亦被容祖兒挑機,俾人淋完 1桶冰水,佢話:「做善事, 1桶邊夠呀。」再淋 1桶,佢依然鎮定:「咁就差唔多。」咁就要淋第 3桶嘞!「嘩,咁又多咗啲!」影帝,咪呢啲囉。

古惑仔團隊 最豪情

鄭伊健帶領嘅《古惑仔》團隊,排晒位喺天台接受挑戰,但最爆嘅係佢哋淋完仲排晒舞唱:「叱咤風雲我任意闖……萬眾仰望……」嗯……係凍到走音嘅!哈哈哈!

G.E.M. 贏件衫

Woo,有圖有真相,不解釋啦。

葛民輝 配套癲

俾劉嘉玲挑機嘅阿葛,查實晨早已經過咗冰河嘞!仲係特登搵個大型垃圾桶裝冰水,淋足成分鐘。凍到癲呀。 Well,林海峰, where are you?



鍾意就快D Share啦!