掃呢頁CODE去手機

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 囧戰 MW,




靚抽王

囧戰

好久好久以前(其實係 2008年),高登巴打發帖公開一個中國文字發展史上最重要嘅大發現——藝人胡杏兒嘅樣貌竟然同網絡字「囧」有 99%的相似度,打破咗中國象形文字嘅慣例,竟然有一個人個樣可以直接象形化成為文字……不過,事隔多年,囧字派人材輩出,囧樣不再係由胡囧獨有,究竟真正嘅囧樣是誰呢?即𥄫!

人有相似

每期《人有相似》為你分析藝人與宇宙間人、事、物的相似度,童叟無欺,笑死冇命賠。

一脈相承 胡杏兒 VS劉思希

相似度: 99.999999999%

評價:好似!講完。

金翅 J錯人鳥 胡杏兒 VS蒼井空

相似度: 70%

評價:蒼井空係女神,係日本 AV界嘅翹楚,至於胡小姐則為巴打們經常嘲諷嘅對象,其浮誇演技一向引人注意。簡單來說,蒼井空索好多,講完。

改變史家評價 劉思希 VS石神

相似度: 90%

評價:打破考古學對歷史嘅固有觀點,囧樣原來早喺遠古時代已經出現。

哺乳類豬科 劉思希 VS豬八戒

相似度: 80%

評價:網民話劉思希似豬八戒,我哋認為呢個評價絕對係刻毒無知,涼薄,令人倒抽一口涼氣。你哋咁樣話豬八戒,真係好唔公平囉!豬八戒個樣係似豬,咁佢真係豬吖嘛,佢邊忽囧啫?

取西經辟邪組合 豬八戒 VS張嘉兒

相似度: 80%

評價:一個係港姐冠軍,一個係取西經嘅唐僧高徒;一個似豬,一個係豬;雖然喺生物學上,兩者嘅結構不盡相同(我哋好客觀,豬八戒個肚腩的確係大啲!),但係齋以樣嚟計,確有 8成相似。

失散姊弟 張嘉兒 VS孔慶翔

相似度: 99%

評價:太過分了!點解明明係同一條血脈,上天要拆散佢哋兩個?呢對失散咗多年嘅孖生姊弟,幾時先能夠在分散中重聚呢?

囧囧度列表

結論:

仲差 0.000000001%就可以成就 100%囧樣嘅稱號,胡囧同劉囧要再加把勁呀!



鍾意就快D Share啦!