掃呢頁CODE去手機

2014年9月11日 星期四

[壹週刊 1279] 紅館睇騷 認有慰問祖名 薛凱琪爆喊 6次 祖名,薛凱琪,房祖名,M1,




本屬平胸的 Fiona,罕有谷出深坑,除了出現魔術胸,設計師也沒錯過她一雙纖腿。

探熱針

紅館睇騷 認有慰問祖名 薛凱琪爆喊 6次

眼淺的薛凱琪,第二度在紅館舉行演唱會,感觸到連喊六次。原來房祖名五月時已答應舊愛做嘉賓,豈料爆出毒案,被北京當局刑事拘留,無法兌現承諾。

唔敢講太多

提到祖名被捕, Fiona說:「佢係我朋友,當然想佢嚟(演唱會)!(有冇嘗試慰問佢?)有!但尊重各方面,內容唔透露,我要尊重同事同公司,同尊重我錫嘅朋友。真係唔可以講太多!」

一二年,薛凱琪處女紅館騷,房祖名任嘉賓,與前度十指緊扣合唱,分手依然卿卿我我, Fiona更將對方所送的長頸鹿公仔示眾,分手男女,關係如昔。今次開騷,原來房祖名亦答應再做嘉賓。

「今年五月,阿 Fi已經同祖名傾好,叫佢再做演唱會嘉賓,祖名亦一口答應。雖然分咗手,但佢哋關係好好,點估到,上個月中祖名喺北京俾人拉咗,而家仲未放出嚟。」 Fiona身邊人說。

承認吸食大麻八年的房祖名,因藏毒和容留他人吸毒被捕,有指最高刑期高達三年。「阿 Fi好擔心!雖然祖名好貪玩,但份人好善良,對朋友完全唔計較,佢最想祖名快啲無事。」

個唱上一番話,充分反映 Fiona內心對房祖名的擔心。「我嘅歌大部分都係屬於堅強硬淨一類,以前細個唔太明白,而家終於知道,無論有咩事,都要笑住面對困難,我應承大家,就算遇到困難,都笑住面對。」

兩年前 Fiona處女個唱手拖手做嘉賓的房祖名,因毒案被拘,無法如期幫前度再出力。

唱到趴地趷籮,被女 dancers從後攬住摸, Fiona變身姣妹。



Fiona自言這個演唱會是她過去十年的濃縮!想到此,即時變喊包。

古惑打底衫

全女班 dancers上陣,另類火辣場面。

再於紅館開騷, Fiona比上次更搏!上台歌衫 deep V、大露背、晒長腿不停換,其中一件 shocking pink歌衫,更令她由零波人變出深坑事業線。

「啲衫係 Thomas Chan設計嘅,佢好識得將阿 Fi嘅優點發揚光大,嗰套 shocking pink歌衫入面有件 Thomas設計嘅打底衫,一著咗就有神奇效果,搞到好有料咁,連阿 Fi都問會唔會太誇張。」一名工作人員說。

今次演唱會 dancers全女班上陣,但不失香艷。 Fiona趴地、趷籮甚至擘晒髀,表現豪放,令現場歌迷不停尖叫。



鍾意就快D Share啦!