掃呢頁CODE去手機

2014年9月24日 星期三

[FACE 383] 求救 眨唔到眼唔識笑 面癱官恩娜搵腦科名醫打救 官恩娜,MF,




真面目

求救 眨唔到眼唔識笑 面癱官恩娜搵腦科名醫打救

地球是否已受污染?繼早前黃浩然突然患上「貝賽特氏症」,官恩娜( Ella)又離奇患上「貝爾氏麻痺症」,導致右邊面癱,右眼不能眨眼及合攏,睡覺時更要用手術膠布遮眼幫助入眠。

據知 Ella已向唱片公司華納公司請假, 9月份全部工作推掉,全面停工等康復。 Ella更找腦科權威醫生打救。以 Ella每次出席商業活動收 10萬元計,單是停工 1個月, Ella已唔見過百萬。不過錢財身外物,健康當然最重要。

上週四( 18日) Ella出席活動時忽然自爆患咗「貝爾氏麻痺症症」,右邊面完全郁唔到,仲邊講邊流眼淚,佢話因為眼眨唔到,所以受到閃光刺激就會「標」眼水。

35歲官恩娜( Ella)近排剛派新歌,正打算全力做宣傳的同時,卻突然患上怪病「貝爾氏麻痺症」( Bell's Palsy),令原本靚靚女女的 Ella右邊面癱,上週四( 18日)出席活動時更喊住講病情,真係我見猶憐。據知 Ella問過醫生男友 Juan的意見後,便向腦神經科名醫盧文偉醫生求診。

「完全好唔番都有!」

本刊聯絡上盧醫生,他說由於要保障病人私隱,所以他不會回應官是否找他醫治。他解釋患此病在港並不罕見。「細菌入侵、唔夠瞓、壓力大等等都有機會發病。其實呢個症好常見,我一個星期都有一位新病人求醫。至於康復期就因人而異,有病人一星期,常見要幾個星期,但有啲人完全好唔番都有,成塊面歪晒。通常呢個病,醫生都會開類固醇俾病人,服類固醇其實影響唔大,塊面可能圓啲囉。」

靠樣搵食,面癱加塊面變圓真係唔想見人,難怪 Ella已推掉 9月份全部工作, Ella的經理人 May亦承認已代 Ella推掉 9月工作,「佢一路康復緊,不過暫時 9月工作推咗,至於 10月至 11月就要睇情況。」 Ella最新騷價差不多 10萬,閒時一星期都幾個騷,數數手指,淨係 9月 Ella已經唔見近百萬。不過錢,點及健康重要?

雖然休養中,但 Ella仍然造作,化行妝仲黐埋假眼睫毛自拍表情短片再 po facebook,讓外界知她康復中。網上圖片

官恩娜搵腦神經科名醫盧文偉打救。盧醫生的診所位於佐敦,離官恩娜居住的加多利山豪宅很近。收費按不同病況,必須預約。

月初 Ella接受訪問時話想早日成家立室,但轉個頭就面癱,唔知今次個病會唔會令 Ella同佢個老外醫生男友 Juan加速拉埋呢?

少有後遺症

如果有朝起身發現自己臉歪、咀歪、眼睛合唔埋,請別以為自己是中風,其實可能只是患了「貝爾氏麻痺」。發病係因為人體的第 7條腦神經受細菌感染導致患者免疫反應異常,引致面神經水腫、發炎,細微出血而導致麻痺。

治療方面,一般醫生會開類固醇,或者配合物理治療。約 3-6星期可以康復,極少有後遺症;但嚴重嘅,可能要施手術醫治。



鍾意就快D Share啦!