掃呢頁CODE去手機

2014年9月24日 星期三

夥家輝開新戲 霆鋒9千萬炸紅隧 霆鋒,張家輝,家輝,謝霆鋒,




夥家輝開新戲 霆鋒9千萬炸紅隧



其他影片:>>






栢芝唔准霆鋒高調拍拖 王菲自詡郎才女貌

謝霆鋒與王菲愛火重燃,兩人雖然好甜蜜,但霆鋒不會因為沐浴愛河而推掉工作,11月他將接拍寰宇電影公司的電影《拆彈專家》,該片由劉偉強監製、邱禮濤執導,其他演員還有張家輝和張智霖。今次霆鋒將飾演反派,戲中他是一位充滿智慧的炸彈狂徒,聲言要炸毀紅隧,而家輝和張智霖就是負責追緝他的警察。

記者日前向寰宇老闆林小明求證,他接受電話訪問說:「呢套戲大約9千萬成本,單係搭一個一比一嘅紅隧景嚟炸,就已經好貴,另外有一個外圍場景,我哋都會向紅隧申請實地取景,希望到時紅隧批准畀我哋拍戲幾位主角鎖定霆鋒、家輝同張智霖,最近已經同佢哋傾緊,呢類題材唔多,我覺得觀眾會有新鮮感,因為霆鋒都好耐冇做過反派」

採訪:鍾國仁



■霆鋒於新片中飾演炸彈狂徒。資料圖片



■霆鋒(左)與張家輝再鬥戲,11月齊齊拍《拆彈專家》。資料圖片



■電影公司已向紅隧申請實地取景。資料圖片



鍾意就快D Share啦!