掃呢頁CODE去手機

2014年11月4日 星期二

陳偉霆變樣似鹿晗 阿Sa:男仔放啲陰落嚟都似韓國人 阿Sa,陳偉霆,蔡卓妍,




【新鮮娛頭】陳偉霆變樣似鹿晗 阿Sa:男仔放啲陰落嚟都似韓國人

2014-11-04 07:45:00



噚晚電影《大茶飯》在銅鑼灣一間戲院首映,蔡卓妍(Sa)係女主角,當然有到場。

今個月22號係阿Sa 32歲生日,而男友陳偉霆(William)就係21號生日,問到佢同男友點慶祝,阿Sa話:「因為William喺內地拍劇,仲未plan點過,如果要一齊過就難啲,已經買咗禮物,唔講得係咩。」講到William可能送求婚戒俾佢,阿Sa話:「唔好喎,我想工作先。」問佢哋幾耐冇見,佢話都有一段時間。

今日有網民發現久未在港嘅陳偉霆又唔同咗樣,個樣似足韓團EXO前成員鹿晗撞樣,問到阿Sa男友個樣係咪唔同咗,佢就補飛:「係佢新戲造型剪咗個陰,其實好多男仔放咗啲陰落嚟都俾人話似韓國人嘅,只係嗰種髮型太深入民心。」

同場嘅黃又南係今個月2號生日,佢話:「1號朋友同我搞咗個生日會,有收到蛋糕,利是,電話,同兒童八達通。」追問佢經濟狀況,因為佢要幫老竇還債,佢就話:「之前啲數搞掂晒,慶幸近年有接住電影工作, 經濟狀況OK。」



哇,邊個打邊個?



(攝影:陳慧安)



阿Sa話同男友William都一段時間冇見。





吳家麗



黃又南



鍾意就快D Share啦!