掃呢頁CODE去手機

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] Amanda S.勝在 friend多 Amanda,Amanda S,MW,




Amanda S.先同一個鬼婆 friend喺餅店門口吹咗 10分鐘水。入到舖頭,原來仲有生咗 B嘅名模 Cara G.,啱啱夠 1個墟,愈傾愈 happy。

媽咪姐

Amanda S.勝在 friend多

34歲嘅 Amanda S., 2011年結婚,點知今年 7月就離婚。好在佢一向靠自己,做 model之餘,仲開埋法式餅店,威到喺 Sogo開分店㖭!不過,自此就成日要睇住兩間舖, dry啲囉。

好似臨近聖誕,媽咪姐差唔多 day day見佢返 ifc間餅店睇實,由朝做到晚。好在間唔中有 friend嚟探吓佢, 3個女人 1個墟,圍埋一齊吹水,減吓壓。你知我哋女人唔開心就皮質醇偏高,咁就唔靚㗎喇。

Amanda S.好識做生意,成日 post相上網宣傳。但啲餅又真係幾鬼靚嘅!

Amanda S.同意大利籍前夫 Christian拍拖 9年先結婚。估唔到 3年後就分開。



鍾意就快D Share啦!