掃呢頁CODE去手機

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] 張豪龍為女轉性 張豪龍,BKD_S,MW,




好爸爸

陪老婆睇中醫,老婆負責抱女,張豪龍就拎一大袋中藥同阿女啲玩具,呢啲咪好爸爸囉。

媽咪姐

張豪龍為女轉性

張栢芝出名係烈女,而細佬張豪龍就出晒名惡!當年佢凶神惡煞,跟出跟入做家姐嘅熱血保鑣,仲曾經試過用粗口問候傳媒㖭!不過都係以前嘅事喇。兩年前豪龍突然閃婚,原來係奉子成婚,做咗爸爸之後啲火即刻收晒。呢日媽咪姐喺九龍城撞到佢同老婆周紫雯抱埋囡囡一齊睇中醫,啲慈父 feel出晒嚟!見佢左手拎住囡囡啲玩具同老婆個手袋,右手又抽住一大袋中藥,走嗰陣仲擰轉頭同老婆講小心梯級,溫柔到呢!真係同家姐一樣,係廿四孝父母。







睇完中醫佢哋一家三口去咗餅店買蛋糕,而老婆就同囡囡喺門口等。

豪龍結婚嗰陣,家姐張栢芝 sharp爆出席,姊弟情深。



鍾意就快D Share啦!