掃呢頁CODE去手機

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 誅九族 「山姐」剷異己 金剛冇運行 蕊蕊:佢搵少咗! 蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,MF,




金剛成功拍住獎門人大碼頭,原本發展都算平步青雲,不過家陣余黨天下,屬志偉黨嘅梗係冇得留低。

真面目

誅九族 「山姐」剷異己 金剛冇運行 蕊蕊:佢搵少咗!

寧得罪小人,莫得罪「山姐」!唔係山草藥,噏得就噏㗎!好似啱啱開完棟篤笑嘅阮兆祥,因為開口撐港視,結果被大台秋後算帳,被飛出《歡樂滿東華》,祥仔女友 Crystal就在 fb話:「莫非真的得罪咗《山》姐……?」

余詠珊權力愈來愈大,連傳出與她反晒面嘅曾志偉,其「志偉黨」一樣冇啖好食。好似金剛咁,忽然在綜藝節目冇咗影,最近搞到要轉拍劇捱騾仔,新劇《張保仔》仲淪為大茄,又試過因為遷就劇組檔期推走唔少 job。收入大不如前,連女友都要出句聲,陳蕊蕊話:「呢排佢(金剛)搵少咗(錢)!」

余詠珊未同曾志偉反面前,金剛拍住志偉,工作一直有增冇減,主持嘅《超級無敵獎門人終極篇》同《街坊廚神》都有高收視,當時搵唔少㗎!不過家陣轉由余詠珊揸大旗,同志偉又唔啱嘴形,金剛就做咗犧牲品囉。

主持之路愈撈愈霉,金剛喺台慶只係被安排行行企企,相比上年擔正主持,真係差天共地。

余詠珊𠵱家喺大台手揸大旗,同曾志偉又唔啱嘴形,所有好角色同好節目全部益晒自己友,志偉黨一律冇份。《蘋果日報》圖片

男友金剛喺大台愈撈愈霉,女友陳蕊蕊就直言:「佢係搵少咗!」網上圖片

上年,金剛有份主持台慶,拍住大師兄錢嘉樂同崔建邦,一樣有板有眼,一啲都唔遜色㗎!《蘋果日報》圖片

今年《台慶》,金剛已經被飛出主持行列,仲要着住條孖煙囪表演變魔術,認真陰功豬!電視畫面

金剛對上一個主持工作,已經係 8月的《瘋狂夏水禮》。電視畫面

「 outside job少咗!」

綜藝冇運行,不過金剛馬死落地行,最近轉撈拍劇,喺新劇《張保仔》都係做大茄。

本週一( 8日),本刊致電金剛女友陳蕊蕊,問到是否因為金剛係「志偉黨」而被余詠珊冷落,佢就迴避話唔關事,但就承認金剛搵少咗好多 job,她說:「佢有同我講過佢呢排開緊劇, outside job係少咗,試過有幾個 job搵佢,因為劇組 hold咗個期,最後搞到要推咗,佢係搵少咗嘅。雖然少咗 outside job,不過佢話拍劇就預咗,套劇出街後就會多番啲 job,係一個循環!」好聽啲咪叫等收成,唔好聽咪叫等運到囉。

金剛轉向拍劇發展,不過新劇《張保仔》一樣要化濃妝扮醜女,仲試過 hold期畀劇組而推走唔少 job,「錢」途盡失。網上圖片

金剛同小儀主持嘅飲食節目《街坊廚神》,一向都有唔錯嘅收視同口啤,雖然有傳會再添食,不過至今都仍未有聲氣。

何罪之有?

一齊講多次,寧得罪小人,莫得罪「山姐」!呢句說話好啱用喺𠵱家嘅大台,綜藝科總監余詠珊手揸大旗,座右銘就係排除異己,安插自己黨派人員,即係順佢者生,逆佢者亡!其實方丈份人好小器,何罪之有?

罪名︰讚港視

上月底,阮兆祥在棟篤笑中開口撐港視激嬲大台,加上「山姐」一向都唔妥陳志雲,祥仔今次又擺明車馬同商台開棟篤笑,梗係死罪一條。

罪名︰親樂易玲

陳嘉桓係樂小姐黨派藝人,又出現過樂小姐生日派對,同「山姐」打正對台,梗係冇得留低。

罪名︰唔做主持

《蘋果日報》圖片

林敏聰唔幫大台主持世界盃節目,走去幫《蘋果》主持世界盃節目,即時被列入黑名單。

罪名︰撐佔中

歐錦棠曾公開發言支持佔中運動,而一向做開維穩工作嘅大台,梗係唔容許有咁嘅情況出現。

罪名︰撐佔中

《蘋果日報》圖片

男神黃子華喺 10月開嘅棟篤笑中大講佔中話題,公開撐佔中運動,雖然贏盡掌聲,不過就得罪小氣方丈。



鍾意就快D Share啦!