掃呢頁CODE去手機

2015年1月14日 星期三

44歲高齡雪藏卵子 李嘉欣搵代母生個女 嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,




44歲高齡雪藏卵子 李嘉欣搵代母生個女



其他影片:>>






44歲高齡雪藏卵子 嘉欣搵代母生女

大美人李嘉欣昨日以護膚品牌Shiseido代言人身份現身又一城的宣傳活動,大會更安排了「美心妹妹」Celine(楊鎧凝)妹妹送上產品,嘉欣大讚Celine妹妹可愛又靚女。嘉欣接受訪問時坦言心動想追多一個女,她笑言:「好想生多個,但可能『抆』咗啲。第一胎如果係生女嘅時候會容易照顧啲,生仔就要成日奔奔跑跑,唔易照顧,成日搞到得番半條人命,但見到人哋啲女,真係覺得好可愛。」



■嘉欣屬凍齡大美人一族,昨日現身其代言的護膚品牌活動。



■嘉欣恨追女,大讚Celine妹妹可愛活潑。



■嘉欣與夫婿許晉亨已有共識再追多一名小孩。 資料圖片

獨生子有壞習慣

嘉欣與夫婿許晉亨所生的囝囝Jayden已3歲多,問她有否再生念頭,她坦言:「我都有啲準備,可能未必係自己生,商量緊討論過。」嘉欣透露不會考慮收養,問她會否考慮找代母?她表示:「可能會,已雪藏咗自己啲卵子,但未必會實行,係個機會同選擇,做咗安心啲,都係好事。代母都係自己基因,收養要好多理由,未研究到。」

嘉欣暗示已將雪藏卵子變為胚胎,以便增長存放時間。問到她再生,會否怕Jayden與弟妹有代溝,她表示:「我同家姐相隔4年,我先生同兄弟都相隔多年,都OK,唔會有獨生子嘅壞習慣,最緊要花多啲時間教。」記者再追問會否人工受孕揀性別,她表示不會:「冇,雖然𠵱家科技乜都有可能,但係我哋冇咁誇張,我先生比較保守,佢會親力親為照顧小朋友,所以比較吃力,我就要多做運動keep fit嚟對付囝囝。」

採訪:張俊銘

攝影:沈健程



■嘉欣對3歲多的囝囝Jayden照顧無微不至,二人不時母子裝打扮。

互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!