掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

露點片流出 袁嘉敏好淡定:入場睇高清啦! 袁嘉敏,BKD_S,




袁嘉敏講到露點片流出一事嘅時候都好淡定,仲叫大家入場,會清楚好多!

next 1/1 pre

袁嘉敏真空上陣谷戲。

next 1/1 pre

袁嘉敏話流出嘅露點片都好平淡,仲有啲仲激嘅!

next 1/1 pre

袁嘉敏話冇何佩瑜嘅聯絡方法。

next 1/1 pre

袁嘉敏拒絕同Jeana傾偈,話驚畀人覺得佢騷擾對方。

next 1/1 pre

袁嘉敏為谷戲,落力晒胸。

next 1/1 pre

何佩瑜

next 1/1 pre

袁嘉敏出席《鴨王》宣傳活動,更真空性感上陣,笑言感覺好涼,問到有否留意網上有露點片段,她苦笑謂:「好似一條。」記者指有兩條,她坦言都是與工作人員溝通時才知,並未有感到很不開心,更謂:「但要入場睇囉!因為高清,清楚好多。(怕否影響票房?)一共有六場全裸戲,呢兩場平淡,有啲仲激。」她又指沒有留意網民評價,更表示聽聞網站已刪除片段,說到有指她與何佩瑜(Jeana)不和,她直認:「我都冇佢聯絡方法,(話同佢朋友都稱唔上喎?)訪問12月時做,開鏡時見過兩次面,我嘅立場只想拍好部戲,但需要時會溝通。(Jeana話好少見到妳?)我怕是非,我收得片酬就係為咗拍好部戲,其實係我自己孤立自己,我都冇同佢面對面傾過偈。(咁會否傾幾句?)吓!我驚人轉頭同記者講,話覺得我騷擾佢。(佢係雙面人)其實我唔識佢。」



鍾意就快D Share啦!