掃呢頁CODE去手機

2015年1月12日 星期一

熊黛林繼續演「葉太」 甄子丹:我呢個版本專一 子丹,熊黛林,甄子丹,




【又拍葉問】熊黛林繼續演「葉太」 甄子丹:我呢個版本專一

2015-01-12 13:58:00



(攝影:陳順禎)

甄子丹、鄧麗欣、鄭敬基、林欣彤等今日去到機場富豪酒店參與保良局「實現千歲願」安老籌募活動開展禮,歌手嘉賓獻唱助興,保良局主席梁安琪指今次「一人一願」項目已為超過1,000名長者達成心願。

特意穿上紅色外套嘅甄子丹謂,希望可以俾到長者朋友喜慶感覺,佢又提意長者們好似佢嫲嫲咁,得閒打打麻雀,有助強身健體。

子丹話本身著重家人聚會,甄子丹指不時與家中長輩接觸,他說:「我同長輩相處都好有經驗,我嫲嫲離開時都有106歲,幾年前佢喺波士頓過身嗰日,我正喺大陸拍戲,一收到電話就立即買機票趕返去,點知未上機,已經知道佢好安詳咁離開。因為我係嫲嫲湊大,所以我自己好著重呢種跟長輩之情。」

近日子丹開始再練木人樁,為農曆年後開拍嘅《葉問3》做準備。問到是否照舊由熊黛林演太太?子丹話:「應該係,我呢個版本葉問好專一,得一個老婆。」咁梁朝偉版本嘅葉問,又的確多情咗少少嘅……子丹又笑指好多人覺得佢著起長衫便會葉問上身,已經不只一人咁講。



子丹開始再練木人樁。



鄭敬基 林欣彤



又話佢個版本嘅葉問好專一



鄧麗欣



四太





鍾意就快D Share啦!