掃呢頁CODE去手機

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 我最喜愛的性感女神 BKD_S,MF,




全知言

我最喜愛的性感女神

每個人心目中都有一個女神,老一輩嘅可能會揀 90年代嘅葉玉卿、或者邱淑貞,年輕一輩可能會揀韓國女神李成敏 Clara,國際化或者會揀莎賓娜,當然仲有好多好多選擇,梗有一款啱你口味。

今期全知言就搵嚟唔同界別嘅名人,同大家分享吓佢哋心目中嘅性感女神。唔知有冇同你撞啱口味呢?

梁齊昕揀 Charlize Theron

我最喜愛嘅性感女神會係 Charlize Theron,佢嘅所有都好吸引我。樣、身材、佢嘅出身、背景、佢嘅 life story、佢嘅演技。佢 03年嗰套《 Monster》攞咗奧斯卡,佢演技超好,同埋佢真係好靚好靚好靚!

JW揀 Beyonce

我心目中最性感嘅女神應該係 Beyonce。因為對我嚟講,我覺得一個性感女神唔一定係佢着衫有幾暴露,而係佢嘅 confidence(自信),佢嘅 talent(才藝),當全部擺埋一齊我覺得會係一件好性感嘅事,特別係佢跳舞、唱歌嘅時候,我覺得係更加性感。

周汶錡揀 Angelina Jolie

我心目中最性感嘅女神,我諗會係 Angelina Jolie。因為我覺得佢個唇好性感,而且佢有一種好自然、性感嘅感覺,我覺得係整體嘅,髮型、眼、整個五官出嚟嘅感覺,真係我嘅性感女神。

朱慧珊揀瑪麗蓮夢露

我最喜愛嘅性感女神會係瑪麗蓮夢露,佢已經係一個經典喇。因為佢嘅性感不在於佢嘅身材,而係喺各方面,例如笑嘅時候,或者佢有好多唔同嘅表情呀、眼神都係好性感嘅!所以我覺得佢絕對算係一個超級嘅代表人物!

街坊愛台星

黃小姐揀徐若瑄黎姿

台灣我會揀徐若瑄,如果香港,我鍾意黎姿!除咗身材、樣貌之外,佢哋嘅氣質俾人嘅感覺都好性感!徐若瑄係個樣得意得嚟,原來身材都好好!

程先生揀林志玲

佢幾得體,佢成個身形都好合比例,不過無乜特別留意佢其他演出,因為佢主要係做 model工作,無乜點睇佢嘅戲,因為影評一般!



鍾意就快D Share啦!