掃呢頁CODE去手機

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401 - 大專校園] 理大辯論女王 堅愛杜如風 杜如風,MF,




梁桂儀 Abbie Rain  22歲 時裝及紡織系 Yr.3

U花 U草

理大辯論女王 堅愛杜如風

原來 Abbie之前叫 Rain,但因為去外國時俾啲外國人話 Rain根本唔可以拎嚟當名用,不過佢又好鍾意 Rain呢個字,而佢乳名叫做阿 B,所以索性兩者二合為一,變成𠵱家 Abbie Rain呢個名。

世界級港女杜如風主持大台旅遊節目,《流行首爾》俾人插到飛天,除咗因為佢大癲大肺嘅主持手法,仲有杜如風鐘意「買咩就買咩,講咩就講咩」的真性情,被觀眾、網民喪鬧是常識吧!

咪以為杜如風係「全民公敵」,其實都有唔少人撐。好似讀香港理工大學時裝及紡織系 Yr.3嘅梁桂儀( Abbie),佢就好欣賞杜如風 style嘅主持風格,「係講嘢慢咗少少啫,但起碼有人會記得佢,同埋睇得出佢每樣嘢都係真心推介俾觀眾,唔係照稿讀、交行貨!」大台啲觀眾口味,我識條鐵咩!

上年理大於大專辯論賽失利,初賽被去年亞軍的科大淘汰,身為隊中主力之一的 Abbie話今年勢要捲土重來,仲好有信心爭標奪冠!

Abbie話騎馬唔係咁簡單,要溫柔同隻馬仔溝通,好好掌控節奏,十足同馬仔拍拖。

雖然 Abbie𠵱家讀時裝及紡織系,但其實佢話最想係做旅遊飲食節目嘅主持:「一嚟自己強項係講嘢,二嚟自己好鍾意去旅行,試新嘢,所以希望可以將興趣變成職業。」問佢會唔會擔心對住鏡頭口窒窒,又或者好似杜如風講嘢咁慢,佢充滿自信話:「你放心,我係理大辯論隊嘅主力嚟㗎,平時對住百幾二百人講嘢滔滔不絕都係咁,冇問題!」

一般學生妹閒時都係鐘意買衫食甜品、睇戲唱 K,但 Abbie就好鐘意試新嘢,細細個已經跟哥哥去學潛水,仲考埋國際認可 PADI的進階開放水域潛水員資格(可潛 40米),又鐘意一個人去背包旅行,有次去印度旅行,見到有馬術學,仲特登留在當地學咗一個月:「我學騎馬唔係諗住俾訓練員拖住就算,我想人馬合一,喺草原策馬奔馳嗰隻,我𠵱家都可以一個女仔騎住隻馬四圍跑!」有樣有身材,講嘢又叻,仲識埋潛水騎馬,未來旅遊節目主持 icon仲唔係你?

Abbie話愛上潛水,全因細個受猛料哥哥(持有可潛 80米的教練牌)薰陶,仲話第時要同哥哥一齊深潛沉船探險。



鍾意就快D Share啦!