掃呢頁CODE去手機

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 「世界第二靚」性感無極限  Clara李成敏:全裸要睇角色 Clara,李成敏,BKD_S,MF,




做咗「世界第二」即刻升晒呢,李成敏上週二仲嚟香港拍電影,戲中主要對手係隻哥基犬,原本有泳衣戲又 cut埋,紅咗唔肯露原來全世界一樣。

爆 Like王

「世界第二靚」性感無極限  Clara李成敏:全裸要睇角色

勾結外國勢力有咩好?就係極速彈起囉。好似 29歲李成敏 Clara喺韓國只係普通性感廣告女(代表作:韓國雪碧廣告),但自從被美國《 MODE》雜誌選為世界第二美女後,即成亞洲區宅男女神。

上週二( 20日)仲嚟香港拍電影《哥基王子》,做好準備騷性感北上掘金, Clara話好榮幸可以跟 Angelina Jolie同 Scarlett Johansson同級, Clara仲話自己拍電影冇底綫,全祼、半祼都得,但要睇劇本角色。 Clara咁索全因勤力,日做兩小時健身,戒甜、鹹、辣,難怪佢自己都話:「我不是天生性感!」

F:被選為世界第二美女有咩感覺?

Clara:我感到自己好特別,我不能夠相信被選為全世界最美女性第二名,好榮幸兼驚訝可以同 Angelina Jolie、 Scarlett Johansson並列,而我選為第二名這個是我的榮譽。

F:你記得第一名係邊個嗎?

Clara:我不記得她的名字,但我知道係一個非常出名的 model。

(編按:第一名是美國女模 Tania Marie Caringi)

F:點解想成為性感偶像?

Clara:我唔係想成為性感偶像,我現在給觀眾的形象是性感,但其實我是有不同的性格特徵,有不同的形象。觀眾可以透過我的作品好似電影、電視看到我不同的形象,我想展示自己不同的形象就是我的工作,我想自己不是天生性感的。

F:有咩保持身材嘅秘密方法?

Clara:我鐘意重力訓練,有 personal trainer訓練,我會去健身室做運動,同時也會控制飲食習慣,我不會吃太甜,太鹹,太辣食物。太夜我不會吃東西,我盡量晚上 7點前食飯,我相信全部關於習慣,你每日都做運動,飲食又健康,還有正面的想法。我好 enjoy工作,即使幾忙都好,只要有時間,我每日都會去做兩小時健身。

李成敏未紅前,拍過唔少呢類性感 TVC,其中呢個雪碧廣告,唔少巴打應該睇過啦。電視畫面

李成敏喺韓國未算好紅,間中喺韓劇出現,喺《急診男女》同男一崔振赫都有對手戲。

李成敏被美國雜誌《 MODE》選為世界第二,第一位係美國模特兒 Tania Marie Caringi(左),唔識都唔奇,入圍好多都唔係熟悉嘅面孔,第四係《神奇 4俠》透明女 Jessica Alba(中下)、第五位係 Victorica Secret model Alessandra Ambrosio(右下)。

F:會接受半裸或全裸拍電影?

Clara:要視乎角色同哪類型電影,但我的父母就不想我拍太性感的角色,不是他們不想我成為性感偶像,他們只是比較擔心我吧!

我覺得性感應該源自正能量,要有正確的思想,給人一種正確的態度,我覺得性感不單只流於視覺層面。我知很多人只集中在我身材上,但你們會在這部電影看到我的性格,不單只只有性感,戲中我是一個好癲又好有自信心的女子。

F:你鍾意和最憎邊種男仔?

Clara:我會看一個男仔的性格,我鍾意一些令我開心的男仔,保持樂觀積極的性格,識關心別人同有愛心,我反而不是太緊張外表。最憎呀?我想沒有,我不會留意一個人的缺點,我會嘗試欣嘗每一個的優點。



鍾意就快D Share啦!