掃呢頁CODE去手機

2015年1月18日 星期日

人妻Kay薄紗短裙 高登仔激讚超誘人 Kay,政治時事,高登仔,謝安琪,




【連續2年玩透視】人妻Kay薄紗短裙 高登仔激讚超誘人

2015-01-18 21:50:00



37歲人妻謝安琪(Kay),年紀愈大,但就反而愈來愈受高登仔歡迎,因為佢深明自己個賣點,就係一雙玉腿,而佢每次出活動亦都好慷慨咁大騷自己嘅天賦,今晚上去《勁歌頒獎典禮》,一出現高登仔就係咁嗌正,因為今年佢再大玩透視,著上粉色超迷你裙加薄紗,胸前有肉色布遮住心口,不過遠睇好似透視咁,令人想入非非。

不過今晚唔知係咪Kay嘅妝化得比較淡,冇打鼻影,個鼻睇落比以前扁,冇化大眼妝隻眼又好似冇咁精神,加上胸前又可能冇push up,心口好似冇一向咁澎湃,不過整體效果都好透視,高登仔收晒貨,其實上年Kay上《勁歌》同樣係晒腿玩透視,不過佢個造型就俾「高登瓊姐」恥笑話係文武廟入面啲大型蚊香。



(電視圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)



呢個表情....(電視圖片)



今晚Kay隻眼冇化得咁濃,望落冇咁精神,個鼻又好似扁咗咁。 (電視圖片)



(電視圖片)



上年又係玩透視 (資料圖片)



(資料圖片)



遠睇真係好似好透咁 (資料圖片)



鍾意就快D Share啦!