掃呢頁CODE去手機

2015年1月18日 星期日

鄭俊弘唔介意孖吳若希情侶檔搵銀 鄭俊弘,吳若希,




鄭俊弘話唔介意同吳若希以情侶檔齊齊搵銀,果然Sweet!

next 1/1 pre

未知鄭俊弘係咪想低調處理感情事,佢死口都話同吳若希只係同事。

next 1/1 pre

鄭俊弘笑言對吳若希各方面都滿意!

next 1/1 pre

鄭俊弘以平常心看待獎項。

next 1/1 pre

鄭俊弘同吳若希被《好報》影到一齊放狗仔,場面溫馨!(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手鄭俊弘(Fred)擔任才藝大匯演活動的表演嘉賓,提到早前他被《好報》拍到與吳若希(Jinny)拍拖放狗一事時,未知他是否想低調處理感情事,所以表示與對方只是同事:「好開心我隻狗仔上咗C1!但我同佢(Jinny)係傾得埋嘅同事啫!(最搞笑係你啲緋聞女友都唔信喎!)好多人都唔信,我都畀大家笑咗一日!(係咪其中一個緋聞好友係真?)全部都假㗎!」他又表示自己事業剛起步,所以想專注工作。

問到他對身為女神的Jinny是否不滿意?Fred即刻解釋說:「唔係!冇嘢唔滿意,但佢都好忙,事業開始飛,喺佢立場應該都會想自己專心喺工作上,我都係!作為同事大家加油!」他又笑言把對方視作男生。當記者提議可以借緋聞來以情侶檔出騷,他就說:「如果公司安排我都唔介意嘅,大家咁friend。」

而Fred在早前三個樂壇頒獎禮上的成績亮眼,問到有否請一眾同事食飯?他說:「之前演唱會完咗話慶功都未做,等埋聽日一次過囉!」對於明日的頒獎禮他就表示會以平常心去看待。



鍾意就快D Share啦!