掃呢頁CODE去手機

2015年1月18日 星期日

林峯奪「中國最佳電視劇男演員」 2016年入紙開紅館騷 林峯,




【華鼎獎】林峯奪「中國最佳電視劇男演員」 2016年入紙開紅館騷

2015-01-18 21:00:00



今晚喺澳門舉行嘅華鼎獎,已經頒發嘅獎項有「中國最佳電視劇男演員」,由林峯奪得,而「中國最佳電視劇女演員」就由佢老友佘詩曼攞到。

王力宏就拎到「全球最佳歌唱演員」,韓國組合Super Junior就奪得「全球最佳組合」。

林峯同佘詩曼獲獎後分別到後台受訪,林峯被問到係咪憑劇集《使徒行者》得獎?佢話:「頭先攞獎播《衞子夫》片段,冇話邊套攞,兩套劇喺網上點擊都係第一。」問點多謝粉絲?佢話:「佢哋等我隻新碟好耐,月底會去美國錄音,仲申請咗二零一六年紅館個唱,希望場數越多越好,又想做內地巡唱,自己未正式做過巡迴,想集中唱國語歌。」

另因現場人多擠迫,加上大會安排欠妥善,喺後台記者室傳媒同大會發生爭撬,當時在場嘅阿佘都嚇一嚇。阿佘對得獎表示:「今年大豐收,攞咗九個獎,今年入行以嚟最好一年。」問會否加片酬?佢話:「唔一定要講錢,希望做未做過嘅角色。」向電影進軍?佢表示:「有梗係好,期待拍完嘅《衝上雲霄》同拍緊嘅《十月初五的月光》電影版有好成績。」



林峯



佘詩曼





王力宏



條黃巾好sharp...



鍾意就快D Share啦!