掃呢頁CODE去手機

2015年1月18日 星期日

產後范范首次見BB 保溫箱摸手仔淚崩 范范,范瑋琪,




【有洋蔥】產後范范首次見BB 保溫箱摸手仔淚崩

2015-01-18 15:59:00



在上星期四(15號)誕生雙胞胎男嬰的范瑋琪,由於是早產的關係,BB一出世就要入保溫箱,呢幾日老公黑人陳建州就有放BB相上網同大家分享,但原來范瑋琪一直因為開刀生B關係,生完3日都要喺房休養,未見過BB,黑人噚晚放上BB嘅正面相話:「這個眼神是在等待媽媽來看我的眼神~從生下來後范范就跟兩個孩子分開了⋯因為是早產必須要待在保溫箱裡⋯而媽媽也因為剖腹產的關係,必須在病房休養⋯所以這3天只有我可以看到孩子!對於媽媽來說、這樣的心情真的不容易啊~~」

今日范范終於可以走出房間去睇BB,老公黑人就帶住范范入房睇BB,仲喺fb放咗條片,係范范一路入房至睇BB嘅反應,佢話:「因為早產的關係,兩個孩子一生下來就必須進入保溫箱,這幾天范范也在病房恢復...所以一直見不到孩子!心裡真的是難過又擔心...

今天范范終於見到孩子了...母子第一次見面真的好感動,這一段路對我們來說真的不容易啊....媽媽真的很偉大!」

范范一入到去見到BB就話:「HELLO,媽咪來啦。」之後開始好溫柔咁摸BB嘅身體,黑人問:「什麼感覺?」戴住口罩嘅范范就開始一直擦眼,滿眼通紅然後淚崩,為人母真係唔容易!到今日終於可以見BB一面啦!粉絲都話睇完條片喊晒:「不哭不哭~~~坐月子期間不要哭喔!!!(傷眼睛ㄚ…)要開心開心~~~真是太太太太感動啦!!!」「剛開完刀 要走到baby room 是一件不容易的事 加油阿 媽媽 你會越來越堅強的」「加油哦!寶貝們是主送給妳們最後的禮物了,為了他們就算是喜悅的眼淚也不可以哭哦!因為在做月子流淚是很傷眼睛的哦!願主保佑」

媽咪范范要加油呀!



黑人fb



爸爸捉住手仔



黑人噚晚放上囝囝正面照



范范身體仲好虛弱,要戴冷帽及口罩



第一次見到囝囝



范范一直擦眼



忍唔住喊



范范要加油呀!









鍾意就快D Share啦!