掃呢頁CODE去手機

2015年2月16日 星期一

娶李亞男倒賺200萬? 祖藍稱難忘回憶無價 祖藍,李亞男,王祖藍,

娶李亞男倒賺200萬? 祖藍稱難忘回憶無價


王祖藍李亞男婚禮全紀錄
1/30
Yahoo! 娛樂圈
2015年2月15日週日香港時間上午10時00分
【晴報專訊】王祖藍高調迎娶李亞男,一連兩日大宴親朋,他們在情人節註冊結為夫婦後,昨日又在香港迪士尼樂園酒店設宴。有傳很多贊助令「藍男婚禮」倒賺200萬元,新郎哥懶理是非,並謂最重要是大家玩得開心。

香港迪士尼樂園酒店昨天星光熠熠,約下午五時許,新婚夫婦王祖藍與李亞男率領兄弟姊妹團進場,八位伴郎打扮成「小矮人」模樣,而一班伴娘則化身「美艷巫婆」。

一對新人身穿白色禮服從長樓梯緩緩而下,十足童話公主和王子般,兩人並在米奇和米妮的陪同下舉行切餅儀式。

新居歎情人節大餐

祖藍接受訪問時表示:「昨晚(星期六晚)瞓得非常好,在屋企享受情人節晚餐,然後就休息。」亞男直言婚禮當晚沒有驚喜,至於二人有否洞房,他們則尷尬唔肯講。

有報道指是次婚禮獲太多贊助,令他賺凸200萬元,祖藍連忙澄清:「使費都唔止呢個數目啦,最緊要係開心,我唔介意人哋點講。(咁使咗幾多錢?)真係我一年薪酬幾百萬呀,但難忘回憶係無價寶。」

志偉想點玩都得

他們又透露曾志偉預備了一些遊戲,祖藍續說:「冇佢(志偉)嘅話我就冇得求婚,所以佢點玩都得。(唔怕志偉飲醉?)應該唔會,佢都驚醉咗過唔到關呀。」問到婚宴上可有驚喜?祖藍直言:「今晚無驚喜,悶到爆,有請Live Band,很多朋友自動獻身表演,阮兆祥、韋綺珊及杜麗莎等,邊個即興就可以上嚟唱。」

此外,問志偉向一對新人提供甚麼招數,他笑言:「送咗幾隻AV碟畀佢哋睇,送咗好耐。」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明

相關新聞

藍男攰爆 初夜蜜月嘗

娶李亞男倒賺200萬? 祖藍稱難忘回憶無價

在教堂濕吻完,一對新人又在婚宴上咀嘴。姊妹團包括岑麗香(左一)、鍾嘉欣(左二)、苟芸慧(左三)及王君馨(右五)等,眾人以黑色晚裝襯托「白雪公主」李亞男。阮兆祥(左一)、錢嘉樂(右四)及郭晉安(右三)等兄弟團扮成小矮人,刻意遷就祖藍的身高。娶李亞男倒賺200萬? 祖藍稱難忘回憶無價
鍾意就快D Share啦!