掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

賽馬:【有片】騎師競跑 馬場王祖藍PK失冠! __,祖藍,王祖藍,

今日馬場舉行開季試閘樂滿FUN賽前嘉年華,當中最矚目大戰就係一年一度嘅騎師競跑,而今年仲出現超級戲劇性賽果!有馬場王祖藍之稱嘅南非新將利敬國,本來已透 ...




今日馬場舉行開季試閘樂滿FUN賽前嘉年華,當中最矚目大戰就係一年一度嘅騎師競跑,而今年仲出現超級戲劇性賽果!有馬場王祖藍之稱嘅南非新將利敬國,本來已透出,落後嘅馬場保特田泰安,依然鍥而不捨力追,去到尾幾步,形勢峰迴路轉,因為利敬國終點前腳軟仆街,田泰安因此乘人之危、符碌完成騎師競跑三連勝!

之前已連勝兩屆的田泰安,今次騎師競跑孖住火車潘潘明輝做拍檔,但火車潘後生細仔跑得慢、冇速度加上唔夠快,所以落後幾多吓,但田泰安接棒後,已經追好多了,但前面馬場王祖藍利敬國帶出,其實仲有威脅,可惜最終PK第一變包尾,真係慘,但最後佢都同勝出嘅田泰安攬攬,呢啲咪體育精神囉!

今屆騎師競跑最終結果,田泰安/火車潘獲第一、潘頓/巫顯東坐收漁人之利得亞軍,而第三就係巫顯東同周俊樂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!